Přírodní české limonády a tonicy od Bohemsca

Krásný den všem,

jestli jste milovníci výborných nápojů, které jsou čistě přírodní, české a chutnají skvěle samostatně nebo v míchaných nápojích, tak tohle bude pro Vás to pravé ořechové.

Limonády a Tonicy od BOHEMCSA jsou prostě bohémská! Tyto Zahradní limonády a Tonicy jsou určeny pro všechny, kteří mají rádi opravdu mňamózní mňamky! Že jste je ještě nezkusili? Ale to je obrovská chyba, tak šup do toho! Líbí se mi jejich originální a barevné obaly, kterým dominuje právě zajíc a sova. Možná se pozastavíte, proč je na etiketě zrovna zajíc a sova? Jedná se o dva symboly barmanského světa. Sova reprezentuje chytrost a vzdělanost a zajíc důvtip, mazanost a radost ze života.



V ČR je spousta kvalitních alkoholických nápojů, tak je k nim potřeba i kvalitních přírodních limonád, které budou bez konzervantů, umělých barviv a aromat. A s čím nejlépe zkombinovat klasiku jako BETON nebo GIN s TONICEM? :-)


Aktuálně jsou k mání 4 varianty:


  • Limonáda bezový květ a citronový tymián

  • Limonáda okurka a máta


  • Tonic mateřídouška a meduňka

  • Tonic lipový květ a bazalka


Manžel si zkusil udělat kombinaci G&T a zvolil mateřídoušku a meduňku. Moc mu tento míchaný nápoj chutnal a má v plánu zkusit ještě kombinaci G&T s lipovým květem a bazalkou. Já jsem Tonicy chutnala samostatně, a o trošku více mi chutnal s lipovým květem a bazalkou. Osobně jsem si tyto Tonicy zředila s vodou, abych je měla méně hořké. Záleží však na každém z Vás, jak moc máte rádi hořké nápoje, a zda a v jakém poměru zředíte. Ale pochutnali jsme si s manželem oba :-). Nevšední a jemné chutě, které k sobě perfektně ladily. Přesně to je BOHEMSCA.

Z limonád pak za mě vyhrála okurka a máta, protože okurková limonáda je moje srdcovka. Byla výborná! Manželovi zase naopak chutnala více limonáda bezový květ a citronový tymián. Tentokrát jsme si manželem smíchali variantu 1:1 limonáda s vodou a ledem. A byla to mňamka!

Jo a nebojte, při zakoupení drinků se nemusíte bát, že nebudete vědět, jak si z nich míchaný nápoj udělat. Dostanete k nim brožurku, která obsahuje několik jednoduchých receptů na výborné míchané nápoje.

Baví mě ty neobvyklé kombinace chutí. Baví mě BOHEMSCA. 

Objednávat nebo získat více informací můžete na stránkách BOHEMSCA ZDE



Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři