TIP na roztomilé kousátko od Pure love

Krásný večer,

dneska tady mám pro Vás tip na krásné kousátko. Kousátko je vyrobeno ze silikonových a dřevěných korálků od certifikovaného dodavatele a musím říct, že je opravdu nádherné, přesně jako na fotce.



Můžete si vybrat ze široké škály barev a dřevěných komponentů. Já jsem Románkovi vybrala dřevěný komponent slona, protože je to pro mě symbol štěstí. Korálky jsem nechala v iniciativě paní tvůrkyně s tím, že se jedná o kousátko pro chlapečka. Paní vyrábí i krásné klipy na dudlík nebo klíčenky se jmény. Líbí se mi, že většina výrobků je vyráběna v decentních, pastelových barvách. Nic kýčovitého a pestrého. To já totiž nemám ráda :-). Musím říct, že Románkovi se moc líbí a je z něj nadšený. Už ho kouše jak o život 😄. Cena se pohybuje okolo 210 Kč + pošta.

Objednávat můžete na instagramu TADY nebo na FB TADY.

Pěkný zbytek večera všem :-).

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři