BB cream+Primer zn. PUPA Milano

Krásné odpoledne,

možná jste si toho už všimli, ale miluji BB krémy! Dodají pleti potřebnou hydrataci, ale zároveň dokáží zakrýt i drobné nedostatky. Proto jsem se těšila, až zkusím tento BB krém+Primer zn. PUPA Milano, který můžete zakoupit na e-shopu KOSMETIKA MILANO ZDE. PUPA Milano je italská značka dekorativní kosmetiky. Je výjimečná svou pestrou barevnou škálou, nápaditostí a kvalitou. Já si tuhle značku zamilovala na první pohled😊. 

V balíčku mě od Kosmetika Milano čekala kromě BB krému i  tato úžasná, růžovo-metalická kosmetická taštička.


BB cream + Primer zn. PUPA Milano

Tento BB krém je dostupný ve dvou odstínech a to 001 Nude a 002 Sand. Já jsem světlé pleti, takže odstín 001 Nude mi sedí perfektně.



Tento BB krém je skvělý, protože kromě krycí schopnosti zastupuje taky ,,Primer", takže pod něj není potřeba už žádný krém. BB krém se díky jeho konzistenci nanáší stejně jako krém. Není tedy již potřeba nějakého zdlouhavého aplikování, takže ideální pro ty, co neustále spěchají a mají málo času. Nanesete tento BB krém, rozetřete a během chvíle máte hotovo! Žádný podkladový krém a žádná zdlouhavá aplikace - prostě šup šup! 
PŘED NANESENÍM BB KRÉMU  VS. PO NANESENÍ BB KRÉMU
Konzistence je krémová, velmi dobře se roztírá a odstín se hezky přizpůsobí pleti. Nevytváří mi nevzhledné mapy a ani šupinky mi nezvýrazňuje, což mi bohužel některé BB krémy a make upy dělají. 


Krytí tohoto BB krému je lehké/střední, záleží, kolik si ho nanesete. Ale drobné nedostatky (pokud nemáte silnější akné), dokáže zamaskovat na jedničku s hvěždičkou. Překvapilo mě, že mi tento BB krém zafixovaný pudrem vydržel až do večera😊.
Po jeho nanesení je pleť krásně hydratovaná, hebká na dotek, sjednocená a rozzářená. Já na něj nanáším ještě pudr od Rimmel, který je zatím můj favorit, ale v budoucnu bych ráda zkusila pudr od PUPA Milano KLIK, protože jsem na něj slyšela samé kladné ohlasy😊. 



Já tento typ BB krému velmi ocením, protože ne vždy mám s Románkem tolik času, abych si udělala pořádný základ pod make up a aplikovala make up samotný. Tento make up bude v případě potřeby mým rychlým a vděčným pomocníkem😊. 
Pokud Vás tento BB krém+Primer zaujal KLIK nebo by Vás zajímaly další produkty od značky PUPA Milano, můžete se podívat na bohatou nabídku této kosmetiky, kterou Kosmetika Milano na svých stránkách TADY.

A pokud při objednávce jakéhokoliv produktu uvedete kód ,,ChciPUPAtasku", bude Vám zdarma přibalena k Vaší objednávce😊.

Přeji Vám pěkný zbytek neděle😊!

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři