Rosaliac CC krém a Lipikar Stick AP + od La Roche - Posay

Krásný den všem,

myslím, že značku La Roche - Posay nemusím nijak zdlouhavě představovat. Jedná se o francouzskou značku, která se specializuje v péči o citlivou a problematickou pleť.  La Roche - Posay intenzivně spolupracuje s dermatology, aby vyvinula co nejúčinnější produkty. Ve svých produktech využívá termální vody se stejnojmenným názvem - La Roche-Posay, která je známá svými blahodárnými účinky pro pleť.

Od firmy La Roche-Posay jsem obdržela  moc hezký balíček, které tímto moc děkuji.

Balíček obsahoval:
  • Rosaliac CC krém
  • Lipikar Stick AP+






Rosaliac CC krém

Rosaliac CC krém je určen pro citlivou pleť a  právě proto dokáže zakrýt všechny známky začervenání. Plně tedy nahrazuje denní make up.



Líbí se mi praktické balení s pumpičkou. Krém na první pohled vypadá, že je hodně oranžový a tmavý, ale po nanesení na pleť se krásně přizpůsobí a splyne s pletí. A to Vám můžu s klidným svědomím potvrdit, protože přes zimu patřím mezi ,,bledulky".


Mám citlivější pleť, proto se mi někdy tvoří červené mapy na obličeji. Myslím, že s občasným začervenáním bojuje většina žen. S tím si tento CC krém poradil bravurně a během vteřinky byly tyto mapy pryč a celkově pleť byla krásně sjednocená. Krytí  CC krému je lehké, ale to mi vůbec nevadí, protože já chci především sjednotit tón pleti. A to se mu povedlo na jedničku! Pokud byste přeci jen potřebovali silnější krytí, myslím si, že když si pohrajete s vrstvením, tak to bude hračka! Líbí se mi jemná a nevtíravá vůně krému. CC krém mi na pleti vydrží celý den, což je samozřejmě individuální, protože každý máme jinou pleť. Co mě ale mile překvapilo, že tento CC krém mi na pleti netvoří po určité době nevzhledné mapy, jak to dělá mnoho jiných make upů. Trpím taky na tvorbu nevzhledných šupinek, ale musím říct, že ani to se tady nekonalo :-). Tento CC krém bych za sebe hodnotila na jedničku s hvězdičkou a určitě se stane mým věrným společníkem.



Lipikar Stick AP+

Tato tyčinka je vhodná pro pokožku, která je suchá, citlivá nebo se sklonem k atopickému ekzému. Prostě k jakémukoliv podráždění pokožky. Zmírňuje pocit škrábání a zklidňuje podrážděné místo. Lze ji nanést i na oční víčka. A co je na ní nejlepší, je vhodná i pro kojence! Obsahuje složku s protizánětlivým efektem - Madecassoside, relipidační máslo z karité a glukonát zinku s antibakteriálním účinkem.



Opět musím vyzdvihnout praktické balení produktu. Je na styl tuhého deodorantu, kde máte vespod kolečko, kterým si produkt vytahujete dle Vaší potřeby. Balení je opravdu velikostí jako tuhý deodorant, takže se vejde třeba i do kabelky :-). Myslím si, že tento produkt je opravdu ,,inteligentní". Za prvé pro jeho složení dochází ke zmírnění a zhojení podráždění a za druhé díky způsobu nanášení dochází k okamžité úlevě od pocitu svědění. Takže není nic lepšího, než si svědivé místo poškrábat touto tyčinkou a zároveň na něj aplikovat účinnou a zklidňující látku. Lipikar jsem testovala na Románkovi, kterému se občas udělá na pusince suchá a červená vyrážka, způsobena kombinací slin+dudlíku. Okolí pusinky jsem mu tedy namazala na noc před spaním Lipikarem. Látka se rychle vstřebala, což u tak malého dítěte opravdu oceňuji. Románkova pusinka byla na dotek hladší a do druhého dne byla vyrážka mnohem mírnější a na jeho pusince zmizely suché mapy! 
Druhou část těla, na kterou Románek občas trpí je začervenání v tříslech, které je zapříčiněno nošením plínky, takže když se začervenání objevilo, natřela jsem mu třísla tyčinkou  a během pár hodin bylo začervenání fuč! 

Já zase občas trpím na svědění loketních jamek. Jako malá jsem totiž trpěla hodně na atopické ekzémy, takže to přikládám tomu. Až se tedy u mě dostaví opět podráždění a pocit svědění, Lipikar Stick + bude moje první volba po které sáhnu :-).

Tyto dva výrobky můžu s velkou jistotou doporučit. Firma La Roche-Posay má velmi bohatou nabídku, která je určena nejen pro dospělé, ale i děti. Takže každý si tam najde to své. Na veškerý sortiment se můžete podívat ZDE.

Přeji pěkný zbytek večera :-).

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři