Kokosová péče na vlasy od Urtekram

Krásný den,

přírodní šampóny od Urtekram jsem si zamilovala, proto jsem se těšila až vyzkouším z této značky  kokosovou péči o vlasy, tedy šampón a kondicionér od firmy MILUJU BIO. Urtekram ve svých výrobcích nepoužívá syntetické tensidy, parabeny nebo jiné konzervační látky či parfémů. Milovníky zvířat potěší, že jejich kosmetika není testována na zvířatech. 




Šampon kokosový

Tento kokosový šampon je vhodný pro všechny typy vlasů a zahrnuje v sobě tři účinné látky, které napomáhají ke krásným a zdravým vlasům - výtažky z kokosu, výtažky ze sedmikrásky, výtažky z mořských řas. Dále v šamponu najdete taky příměs Aloe Vera, které vlasy do hloubky hydratuje. Hlavní složkou v šampónu je kokosový nektar v bio kvalitě, který má za úkol přirozeně vyrovnat hydrataci vlasů  a ochránit před vnějšími vlivy. Líbí se mi, že zásluhou složení tohoto šamponu necítím, že by moje vlasy byly zatížené, ale jsou krásně hydratované, vyživené, lesklé a příjemné na dotek. 



Kondicionér kokosový

Tento kondicionér je určen pro normální vlasy. Na jeho vyzkoušení jsem se těšila, protože získal ocenění ,,Volba spotřebitelů 2016" v kategorii vlasová kosmetika. Kondicionér obsahuje BIO kokosový olej, který i v tomto případě vlasy vyživuje, hydratuje a chrání je před třepením. Tento kondicionér obsahuje pouze bylinné výtažky, mýdlové látky z palem olejných a rostlinné oleje. Tyto látky zanechávají vlasy čisté a hebké s přirozeným leskem.
Na kondicionér se můžete podívat nebo rovnou zakoupit na stránkách Miluju BIO TADY.


TESTUJI: Vlasy jsem si umyla 2x po sobě kokosovým šamponem. Překvapilo mě, že vlasy po šamponu pění už po prvním umytí! Poté jsem nanesla po celé délce vlasů kondicionér, který jsem nechala cca 2-3 minuty působit a opláchla. Vlasy byly na pohled zdravější, hydratované, lesklé a na dotek hebké. V šamponu ani kondicionéru kokos necítím, což si myslím je kvůli tomu, že ve výrobcích není parfemace. Mně osobně nevadí neutrální vůně šamponu/kondicionéru pokud vím, že mě předčí svými vlastnostmi. Šampon je fajn, ale budu upřímná, jsem nadšená především z kondicionéru, protože je za mě opravdu jeden z nej, jaký jsem zatím vyzkoušela. Vlasy jsou po něm krásně heboučké, jemné, přirozeně lesklé a neelektrizují.

Pokud Vás zaujal některý z produktů, tak si ho můžete zakoupit na stránkách Miluju BIO a to kokosový kondicionér TADY nebo kokosový šampon tady KLIK. Pokud nechcete kupovat rovnou celá balení, je možnost zakoupení vzorku za 25 Kč, což je podle mě super, aby člověk zkusil, zda mu výrobek sedí než zakoupí plné balení. 
Na celou řadu URTEKRAM se můžete podívat TADY.


Od Miluju BIO jsem ještě navíc obdržela malé balení Micelární vody Montbrun.


Tato micelární BIO voda je určena nejen vyčištění pleti, ale i očí a rtů. Je vhodná po všechny typy pleti a to včetně citlivé pokožky. Z 88,37% obsahuje termální vodu Montbrun a je z 99,7%  přírodního původu. Příjemně a decentně voní.
TESTUJI: Micelární voda velmi dobře odličuje make up a to nejen z obličeje, ale i z očí. Pleť je po ní svěží, dokonale vyčištěná a hydratovaná
Zakoupit ji můžete TADY a to buď v menším balení na vyzkoušení nebo v klasickém plném balení.

4 komentáře

  1. Tak tyto kokosové produkty vypadají víc než dobře :) miluji kokosovou vůni, takže to je něco pro mě a ještě když se jedná o BIO. No asi tuto řadu vyzkouším.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky když je ve vlasovém přípravku kokos tak je to ideální, já si dlávala čas od času kokosovou masku a nemůžu si vynachválit ;-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři