Sibiřské tajemství krásy

Krásný den,

dnes bych Vám ráda představila tři produkty od přírodní kosmetiky Natura Siberica. Natura Siberica používá ve svých výrobcích jen minimum umělých přísad, využívá moderní technologie a přísně kontroluje všechny etapy jejich produktů. Jejich produkty obsahují extrakty z volně rostoucích bylin Sibiře.

Já dneska zrecenzuji následující tři produkty:

  • Dětská pěna pro koupání před spaním
  • Severní mýdlo - DETOX pro hluboké čištění obličeje
  • Imperial Caviar - královský tělový krém


Dětská pěna pro koupání před spaním

Románek miluje vodu a koupání celkově, proto jsem byla ráda, že mu koupání zpestřím dětskou pěnou, která je přírodní a tedy pro dítě bezpečná. Navíc Little Siberica (řada pro děti) je certifikovanou organickou kosmetikou.
Pěna obsahuje výtažky ze slézu lesního a šalvěje a je tvořena z 99, 36% přírodními ingrediencemi.  Výtažky ze slézu krásně zklidňují a hydratují pokožku. Extrakt ze šalvěje je zase známý pro své antiseptické vlastnosti.
Tato úžasně voňavá pěna má zklidňující a relaxační účinky. Stačilo nalít pod tekoucí vodu jen trošku a zábava mohla začít! Románkovi se premiéra s pěnou moc líbila, pořád na ní chytal a chtěl ji ochutnávat😊. Románkova pokožka po koupání nebyla vůbec vysušená jak jsem se bála, ale byla příjemně zjemněná a hydratovaná. 
Tato dětská pěna do koupele se stala Románkovým věrným společníkem při každém koupání. Pokud Vás tato pěna zaujala, koupit ji můžete TADY.



Severní mýdlo - DETOX pro hluboké čištění obličeje

Tohle detoxikační mýdlo jsem si naprosto zamilovala! Mýdlo je v poměrně velkém plastovém kelímku a součástí balení je i houba, která je zpočátku tvrdá než ji namočíte. Co Vás první očaruje je specifická vůně mýdla, která mně osobně připomíná marcipán nebo něco hodně slaďoučkého. Mýdlo je černé barvy kvůli obsahu černého uhlí a břízy bělokoré. Právě černé uhlí je hlavní složkou tohoto  mýdla, které je v tuhém stavu do doby, než ho namočíte. Při styku s namočenou houbičkou se tuhé mýdlo změní v takovou pěnu. 
Použití je jednoduché, namočíte houbičku pod teplou vodu, nanesete na ní trošku  tuhého mýdla, které se po styku s mokrou houbičkou mění v jemnou pěnu a začnete nanášet na obličej (vynechejte oční okolí). Poté jemně masírujete obličej (mýdlo na tváři poměrně rychle zasychá) a setřete dolů opět houbičkou. Po umytí byste měli na pleť nanést hydratační krém nebo olej, aby pokožka nebyla vysušená a žíznivá po takovém náročném procesu. Já nanáším olejíček OPUNCIE od Renovality. Mýdlo by se nemělo používat více než 2x do týdne. 
Severské mýdlo je vhodné i na aknózní pleť, protože díky černému uhlí absorbuje nečistoty a maz. 
Musím říct, že po aplikaci je pleť krásně vyčištěná, projasněná a při dlouhodobém používání je i přebytečný maz z pleti je pryč. Za mě naprostá spokojenost. Zakoupit mýdlo můžete ZDE.





Imperial Caviar - královský tělový krém

Tento obrovský krém Imperial Caviar (400ml) obsahuje  jako hlavní prvek Severní černý kaviár. Právě černý kaviár je skvělým zdrojem proteinů, aminokyselin, vitamínů a minerálů. Hloubkově hydratuje pleť i do těch nejhlubších vrstev. Stimuluje  pleť, aby tvořila vlastní kolagen a elastin, takže pomáhá zvýšit její pevnost a pružnost. Obsažený olej z arktické lilie vyživuje a hydratuje pokožku a  navíc má protizánětlivý účinek.
Já nanáším krém jednou denně a to večer jemnými masážními pohyby na pokožku celého těla. Moje pokožka je po použití krému nádherně hydratovaná, velmi hladká, příjemně provoněná a hebká na dotek. Vím, že s tímto tělovým krémem se mi dostává té nejlepší a nejluxusnější péče. Královský tělový krém moji pokožce naprosto vyhovuje a jsem s ním spokojená. Pokud Vás tento krém zaujal, zakoupit můžete TADY.




Kosmetika Natura Siberica má velký sortiment kosmetiky, na který se můžete podívat a zároveň objednat na jejich webových stránkách TADY. Věřím, že s jejich výrobky budete stejně spokojení jako jsem i já😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři