Vánoce, Vánoce přicházejí ...

Krásný večer,

Vánoce pomalu, ale jistě klepou na dveře a já bych se ráda více věnovala svoji rodině a naplno si tyto jedinečné a kouzelné dny užila, takže další články můžete očekávat po vánočních svátcích :-). 

Chci Vám touto cestou popřát krásné a pohodové Vánoce. Nestresujte se ničím - jestli máte napečeno, uklizeno nebo nakoupené všechny dárky. Já když vidím, jak jsou kolem mě všichni ve stresu, přijde mi to naprosto zbytečné. Důležité je, že se sejdete společně a ve zdraví se svými nejbližšími. To je přeci na Vánocích to nejkrásnější, společně se po roce sejít u jednoho stolu. Já se na tyto Vánoce těším obzvlášť moc, protože to budou Románkovy první Vánoce. I když to nebude ještě vnímat úplně, těším se, až uvidím jeho rozzářená očička, až uvidí pod stromečkem kopu barevného papíru, který určitě bude chtít rozbalit a ochutnat :-).  Až se bude radovat a koukat s úžasem na dárečky, které dostane. Těším se, až s námi zasedne ke štědrovečerní večeři a zkusí (pro něj přizpůsobený) bramborový salát a rybu. Nemůžu se dočkat, až se bude pohupovat na vánoční koledy nebo až si s námi zažije první vánoční zvyky. Bude to všechno poprvé a od znova. Pro nás pro všechny, protože vše budeme prožívat znovu a mnohem intenzivněji. Vrátíme se do dětství jen s tím, že z toho budeme mít více rozumu. Bude to krásné, dokonalé a dojemné!

Zdroj obrázku:lidovky.cz

Přeji Vám tedy krásné a pohodové Vánoce a svátky, hlavně, ať se sejdete ve zdraví se svými nejbližšími a užijete si to bez stresu a v dobré náladě.

Sára




Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři