Překvapení z českého e-shopu Vivantis

Krásný den všem,

z  českého e-shopu Vivantis mi přišlo krásné překvapení, na které jsem si pro Vás připravila následující recenzi.





Tyto nádherné náušnice byla moje láska na první pohled! Jsou elegantní, decentní, romantické a zároveň výrazné, že si jich na uchu hned všimnete😊. Spousta lidí se mě již ptala, odkud je mám. Jejich povrch je rhodiovaný, takže nehrozí, že Vám po čase nehezky zčernají nebo ztratí lesk. Po obvodě náušnic jsou jemné okvětní lístky, které uprostřed zdobí nádherný krystal SWAROVSKI. Zapínání je na klasickou puzetku. Pro ty, co mají radši výraznější náušnice než s čirým krystalem, tak je můžete koupit také s krystalem broskvově oranžovýmčervenýmtmavě modrýmsvětle modrým nebo fuchsiovým. O tyto náušnice jste si mohly zasoutěžit na mém Instagramovém účtu TADY.




Už dlouho jsem chtěla zkusit kokosový olej. Vždy jsem na něj slyšela nebo četla samou chválu, ale až teprve teď jsem ho měla možnost zkusit na vlastní kůži.
Jeho vůně je jemně kokosová a velmi příjemná, ne vtíravá! Konzistence mi připomíná tělové máslo. Je bílé barvy do doby, než se rozpustí - pak je jeho barva čirá. Chuť je jemně nasládlá.
Jsem nadšená z toho, že má multifunkční využití. Je vhodný v péči o pokožku těla i obličeje, protože krásně a hloubkově kůži hydratuje a po suché kůži není památky! Navíc po něm moje pokožka jemně a příjemně voní. Může se použít i jako maska na suché či poškozené vlasy. Olej se vmasíruje do pokožky hlavy a nechá se v ručníku působit co nejdelší dobu. Poté je nutné si pořádně umýt vlasy šampónem, aby nebyly mastné. Vlasy jsou již po prvním použití krásně lesklé a hydratované. Masku si můžete dopřávat jak často chcete 😊. Tento kokosový olej má také využití v kuchyni, kde ho já osobně využívám nejčastěji. Hodí se totiž nejen v teplé kuchyni (na vaření, smažení, pečení), ale také ve studené, například k dochucení různých salátů. Výhodou je, že se nepřepaluje. Uplatnění najde například i jako balzám na rty, pro nastávající maminky k mazání bříška nebo třeba na masáže celého těla😊.





Už jste si nejspíš všimli, že miluji voňavé tělové krémy. A pokud voní po vanilce, tak bych se po nich mohla utlouct😊. Tento luxusní tělový krém nejen, že krásně a sladce voní, ale také dokonale hydratuje pokožku celého těla, která je pak navíc sametově hebká a vanilkově voňavá. Mňam😊! Na pokožce nelepí a rychle se vstřebává, což je pro mě osobně taky důležité. Nemám ráda, když jsem pak dlouho mastná. V tomto krému se kombinují minerály z Mrtvého moře, Bambuckého másla a spousty dalších kvalitních výživných olejů. Takže samé dobré ingredience pro pokožku😊. Je určen pro všechny typy pokožky a není testován na zvířatech. Jestli jste taky milovnící voňavoučkých tělových krémů, tak tento pro Vás bude to pravé vanilkové😊.


Určitě se na e-shop Vivantis podívejte, najdete tam totiž spoustu inspirace z oblasti kosmetiky, oblečení, šperků a jiných doplňků.


4 komentáře

Pravidelní čtenáři