Klidný spánek s Levandulovým olejem od Renovality

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla napsat svoje dojmy z Levandulového oleje od Renovality. Já teda nevím jak Vy, ale já zbožňuji levanduli nejen jako takovou, ale hlavně tu její vůně! To je prostě něco pro můj nos, co se mi nikdy neomrzí a neočichá😊. Slovo levandule je odvozeno od slova umývat, proto se levandule už ve středověku používala do koupelí. Jedním z jejích hlavních účinků je zklidnění při obtížích nervového původu. Takže jestli míváte občas stres, bolí Vás hlava, máte problémy se spánkem nebo třeba trpíte na migrény, tak levandule bude pro Vás to pravé levandulové😊. Ale teď už k samotné recenzi!
První, co Vás po otevření tohoto olejíčku udeří do obličeje je ta nádherná, božská a pronikavá vůně levandule! Někdo nemá výrazné vůně rád, ale já je v některých provedeních opravdu zbožňuji a levandule je právě jedno z nich!
Opět musím vyzdvihnout praktické nanášení olejíčku za pomocí pipetky. Já tedy nevím jak Vy, ale mně tenhle způsob aplikace hrozně baví! 😊


Levandulový olej se hodí pro všechny typy pokožky. Jediný co, tak v případě citlivé pokožky je nutný olejíček otestovat, protože obsahuje alergenní látky. Abych se přiznala, já sice citlivou pleť mám, ale tyto testy si dělám málokdy😀.

Zbožňuji všestranné využití tohoto olejíčku. Já ho používám často tak, že si nakapu pár kapiček do vany a naložím se do ní. Po celém dni, kdy funguji jako maminka na 10000% si tento večerní rituál opravdu užívám, příjemně se při tom uvolním, odpočinu si a naberu síly. Pokožka je potom nádherně hebká, hydratovaná a jemně provoněná! Takže ji není potřeba již mazat. Pokud trpíte na bolesti hlavy, stačí si pár kapičkami potřít spánky a pohodlně si užívat odpočinek.

Vzhledem k tomu, že je vhodný pro problematickou pleť, protože ji dovede regenerovat, lze ho využít třeba jako noční sérum, kdy si navlhčíte obličej a poté vetřete trochu oleje do pleti. Pleť je poté hydratovaná a ráno na dotek sametově hebká a vyživená. Já jsem tento olejíček zkoušela párkrát na pleť, ale spíš ho využívám na relaxaci do vany nebo pro Románka. Na pleť mám totiž jiné favority 😊. Ale o tom zase příště.

A teď nejvíce potěším maminky, protože velké uplatnění tohoto olejíčku jsem našla především pro Románka. Nejen, že mu také pár kapek pravidelně kapu do koupele, ale naposledy, když byl nemocný, jsem mu tím jemně namasírovala hrudníček, krásně mu to nejen uvolnilo kašel, ale také  mi lépe spinkal😊.
Můžete také před spaním nakapat pár kapiček levandulovýho oleje s vodou do aromalampy a zapálit. Levandulový olej krásně provoní pokoj před spaním a Románek pak spí klidněji než normálně. Navíc místnost před spaním zároveň vydezinfikuje. Protože je to právě levandulový olej, který podporuje klidný spánek dítěte. A dobře spící dítě je pro mámu nejvíc😊.Pokud chcete levandulový olej využít do aromalampy, je nutné mít velkou misku na vodu, aby se olej nepřepaloval.

A pokud máte doma starší dítě, tak lze levandulový olej využít také na řezná poranění, odřeniny, popáleniny a jiná podobná poranění.

Tak co, zaujal Vás tento olejíček? Máte s levandulovým olejem zkušenosti?:-)

2 komentáře

  1. ja na olejíčky a levandulu niesom, ale mamka je na také veci úchyl, takže možno skvelý tip na darček

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viki, určitě by maminku potěšil a obzvlášť, pokud miluje levanduli :-). Já se do těchto olejíčků zamilovala :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři