Pudry zn. Ecorera

Krásný den,

já teda nevím jak Vy, ale já bez pudru neudělám ani ránu. Pleť mi hezky zmatní a dodá pleti při líčení ten správný závěrečný efekt.
Od eshopu parfemy-elnino.cz mi přišla nabídka, zda chci otestovat pudry od zn. Ecorera, kterou mají nově v nabídce a já souhlasila, protože ráda zkouším nové značky a produkty😊. Obdržela jsem tedy tři sypké pudry a jeden v tuhé formě.




Pokud máte rádi sypké pudry, můžete si od značky Ecorera vybrat hned ze tří dostupných variant - bambusový, banánový a rýžový. Přestože bambusový a rýžový jsou trošku zbarvené, tak jsou všechny transparentní.


Bambusový má za úkol bojovat proti nedokonalostem a lesklé pleti, neměl by zatěžovat pleť. Pleť zároveň hydratuje a vyživuje😊.


Banánový pleť zmatní a zároveň neucpává póry. Lze ho použít i jako bronzer pro konturování obličeje😊.


rýžový pomáhá absorbovat přebytečný maz. Pleť je po něm krásně zmatněná téměř po celý den. Za mě obrovská spokojenost😊.


V balení najdete labutěnku pomocí které můžete pudr nanášet, já osobně ale mám nejradši štětec. Balení pudrů je pevné a myslím, že něco i vydrží. Cena těchto pudrů se pohybuje okolo 100 Kč, což je super cena.

Můj celkový dojem z těchto sypkých pudrů je překvapivý v poměru cena vs. kvalita. Myslím si, že za cenu okolo 100 Kč splňují velmi dobrou službu. Až jsem mile překvapená. Protože můžou konkurovat i dražším sypkým pudrům, které jsem zkoušela😊. Tyto sypké pudry zn. Ecorera obličej hezky zafixují a zmatní, což je to, co od pudru očekávám. Ale samozřejmě někomu sednout nemusí, každá pleť je jiná. Na obličeji pak vypadají přirozeně, protože se hezky přizpůsobí pleti a zároveň ji nevysušují😊. Je nutné, ale nabírat malé množství a nepřehnat to, není nic horšího než efekt bílé masky. Protože jedinou nevýhodou jsou dírky s otvory, které Vám vytáhnou na povrch více pudru, takže na to pozor.

Pak tady máme ještě tuhý pudr zn. Ecorera. V něm se nachází praktické zrcátko a opět labutěnka na nanášení pudru. Já opět nevyužiji, protože používám štětec.
Pudr je opět bílé konzistence, ale je transparentní, takže se nemusíte bát efektu ,,masky". Kryje skvěle, nezvýrazňuje na pleti suchá místa a i výdrž je pro moji pleť skvělá. Já osobně mám radši tuhé pudry, takže tento je pro mě favorit č. 1, který se stane moji stálicí😊.


Celkově mě tyto pudry mile překvapily v poměru ceny a kvality. Za tuto cenu je to určitě dobrý kup, který můžu všem doporučit😊.

Zaujaly Vás tyto pudry? Slyšely jste o nich? 😊

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři