TIP na hračku - OBALL tahač s autíčky

Krásný den,

dnes mám pro Vás tip na hračku pro děti, kterou si Románek zamiloval na první pohled❤. Jako správný kluk musí vlastnit autíčko, o tom žádná😊. A jeho prvním hracím autíčkem se vším všudy se stal OBALL Tahač s autíčky, které má z Kašpárek-baby.cz.




Tento tahač má jako součást balení dvě malá barevná autíčka. Líbí se mi nejen barevný design, který děti upoutá na první pohled, ale také snadná manipulace s touto hračkou. Na tahači je sice psáno, že je od 18m+, ale musím říct, že Románek má rok a už teď si s ním vyhraje😊.

Boční dvířka tahače se dají otevřít a slouží pro nakládání a vykládání aut. Na to přišel Románek během chvilky a dvířka pořád otvírá a zavírá a otvírá. Nebo je nechá otevřené a jezdí s tahačem a otevřenými bočními dvířky, je to sranda ho pozorovat😀.
Na tahači se nachází žluté tlačítko, které pomáhá autíčka spouštět na rampu a ty pak krásně sjedou z tahače ven😊. Na to ještě Románek sice nepřišel, ale tlačítko za něj mačkám já a on pozoruje, jak autíčka vyjíždí ven a podává mi je😊.

Nejvíce si však v tuto dobu vyhraje s malými autíčky, se kterými jezdí nebo si je mezi sebou posíláme😊. Nebo Románkovi velký tahač  posílám do dálky, on se dívá vedle mě a poté se zvedne a jde mi ho podat a čeká, až ho zase pošlu😊.

Tahač s autíčky podporuje kreativitu a představivost dítěte a já osobně mám takové kreativní nebo naučné hračky pro Románka ze všeho nejraději😊.

Pokud Vás tento tahač s autíčky také zaujal, koupit ho můžete na stránkách Kašpárek-baby tady. Na jejich e-shopu, ale najdete spoustu jiných hraček a věcí, tak určitě mrkněte. Navíc teď s kódem SARA15, budete mít slevu 15% na vše😊.

Mějte krásný zbytek dne😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři