Novinky NIVEA : Expertní micelární řada

Krásný den,

nedávno mi dorazily krásné novinky od značky NIVEA😊. Musím říct, že jejich balíčky úplně zbožňuji, protože se v něm nachází vždy něco originálního, co mě vždy moc potěší💗. Jde vidět, že si s balíčkem vždy dají záležet a chtějí potěšit druhou stranu nejen svými výrobky😊. 

Tentokrát mi kromě novinek přišel i nádherný polštář, který má doma svoje místo a zdobí mi můj líčící koutek😊. Naživo je snad ještě nádhernější než na fotce a udělal mi opravdu obrovskou radost💓.

Novinkou od Nivea je Expertní micelární řada, která zahrnuje tři produkty😊.



Expertní micelární voda


Za sebe musím říct, že micelární vodu na odličování používám pravidelně. A přestože si najde pár odpůrců, já jsem s ní spokojená už hrozně moc let a nikdy mi žádné problémy na pleti nedělala😊.

Nivea přišla s touto novinkou, která neobsahuje parfém😊. Složení je tvořeno MicellAIR komplexem a obohaceno o výtažky z černého čaje😊. Micelárka si poradí i s dlouhotrvajícím make-upem a to bez nutnosti nějakého dlouhého tření, což můžu opravdu potvrdit😊. Stačí opravdu trošku micelárky na vatový tampónek a během chviličky je můj celodenní make-up v nenávratnu a pleť čistá😊.
Po použití je pleť velmi dobře odlíčená, příjemně osvěžená a hydratovaná😊. Musím říct, že jsem velmi příjemně překvapena a za sebe mohu tuto micelárku doporučit všemi deseti.


Expertní odličovač očí


Tento odličovač očí se skládá opět z MicellAIR komplexu a extraktu z černého čaje, který si hravě poradí s voděodolnou řasenkou či make-upem😊.Stačí jemně protřepat a během pár vteřin je voděodolné líčení opravdu pryč😊. Expertní odličovač opět neobsahuje parfém😊.

Oceňuji i praktické menší balení, takže se mi vejde i do moji cestovní taštičky, abych nemusela brát Expertní micelární vodu která má větší balení😊.

Moji pleť tento odličovač  šetrně a velmi dobře odlíčí, nezanechává ji mastnou a hlavně nevysušuje pleť😊. Za mě obrovská spokojenost😊.






Expertní odličovací micelární ubrousky


Expertní odličovací micelární ubrousky jsou úplně ideální na cestování😊. Hravě si poradí i s voděodolným make-upem a neobsahují parabeny😊. Na dotek jsou ubrousky velmi příjemné a bohatě mi stačí na odlíčení 1, maximálně 2, pokud jsem více namalovaná. Musím říct, že ubrousky dovedou odlíčit opravdu dobře, rychle a navíc jsou vhodné pro všechny typy pleti😊. Určitě se stanou mým cestovním  a věrným parťákem😊.


Celkově jsem si Expertní micelární řadu oblíbila, protože splní to, co slibuje, velmi dobře a rychle odlíčí, pleť nedráždí a nevysušuje, je na obličeji moc příjemná a mně osobně nedělá vůbec žádnou ,,neplechu" a navíc - všimli jste si toho krásného a neobvyklého designu, do kterého NIVEA tuto řadu oblékla? Já jsem z toho designu úplně nadšená - kombinace černé, růžové a klasické niveovsky modré je prostě trefa do černého a to doslova! 💓



A co Vy? Slyšeli jste už o této nové řadě?💓



2 komentáře

  1. Tato novinka mě neminula :) a celkem mě láká jí zkusit! No a nesmím zapomenout nezmínit, že ten polštář na fotkách je skvělej!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že Nivea nedělá nic na kuperózní pleť. Bohužel tím od nějakých dvaceti let života trpím a samozřejmě se mi to nelíbí. Nejraději bych měl čistou pleť, tak jako jsem měl vždycky. A když si říkám, že se zase blíží zima a kuperóza se mi zhorší, tak mě tohle zimní období nějak nebere.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři