Moji oblíbenci z theBalm

Pěknou neděli! 💓

Značku theBalm Vám nemusím nějak představovat, protože jsem se o ní zmiňovala již v článku TADY😊.

Oblíbila jsem si od nich další produkty, který bych Vám ráda představila a se kterými jsem opravdu spokojená😊.




HOT MAMA


Tvářenku Hot Mama opravdu miluji celým svým srdcem😊. Za sebe říkám, že za mě je to nejlepší tvářenka, jakou jsem kdy zkusila (a že jsem jich zkusila!)💓. 


Tvářenka má broskvový odstín a na světle odráží zlatavé částečky, které po nanesení vypadají na tváři opravdu božsky💓. Pigmentace je prostě úžasná💓. 


Nepráší, což u tvářenek nemám moc ráda😊.Tváře jsou krásně rozzářené a co hlavně - ta výdrž! Mně drží na tváři od rána do večera jako přibitá😊. Některé holky, když jsem se o ní zmiňovala na Instagramu, mi psaly, že je na ně moc tmavá, poradila jsem jim, aby nanesli opravdu malé množství a pořádně oklepaly štětec o krabičku z tvářenky a ejhle, tvářenka byla najednou super😊. Když chcete zase sytější odstín, nanesete tvářenky více😊. 


Já jsem bledulka (pokud nejsem opálená) a kamarádka, která ji zase má je snědší a sedí nám oběma skvěle😊. Výsledný efekt tvářenky vždy doladím s rozjasňovačem Mary-Lou/ Bonnie-Lou😊. 



Tvářenku lze použít také jako oční stíny😊. Líbí se mi také typický retro obal s praktickým balením, kde nechybí ani zrcátko😊. Skvělým plusem je, že tvářenka není testovaná na zvířatech a neobsahuje parabeny😊. 


Tento neviditelný matující pudr je vhodný pro všechny odstíny pleti, což se mi na něm líbí😊. Pudr obsahuje malé částečky, které umí pohltit mastnotu a mohu potvrdit, že mám matnou pleť zpravidla po celý den😊. 

Jenom občas se mi stane, že musím odpoledne přepudrovat, ale to mi vůbec nevadí😊.Vytvoří na tváři skvělý finish a vypadá moc hezky na pleti i bez make upu😊.  Velkým plusem je pro mě to, že nezvýrazňuje suchá místa, která se mi objevují okolo nosu😊. Já mám tento pudr velmi ráda, protože navíc působí na pleti přirozeně a ně jako nějaká maska😊. V krásném retro balení opět nechybí zrcátko😊. Pudr neobsahuje parabeny, sulfáty, syntetická barviva ani ftaláty a není testovaný na zvířatech😊.



Od theBalm již mám rozjasňovač Mary-Lou a jsem s ním nadměrně spokojená💓. Bonnie-Lou jsem začala používat teď přes léto, kdy už nejsem taková bledulka jako normálně😊. Je totiž trošičku tmavší než Mary-Lou, ale přesto se hodí na všechny odstíny pleti😊. 


Jak jsem psala už u Mary-Lou, tyto rozjasňovače jsem si naprosto zamilovala💓. Vydrží nádherně celý den, mají skvělou máslovou texturu, velmi dobrou pigmentaci a nádherně projasní celou tvář 💓. Já používám spolu s tvářenkou, na nos, do vnitřních koutků očí, pod obočí, nad horní ret a na špičku brady😊.

Rozzáří nádherně celý obličej a doladí tak konečný finish💓. Navíc oba rozjasňovače můžete také použít místo očních stínů😊. Pleť je po jeho nanesení rozjasněná a mladistvá😊. Navíc není testovaný na zvířatech a neobsahuje parabeny😊.


Tohle jsou moji oblíbenci z theBalm, které naprosto zbožňuji a už se těším až od nich vyzkouším další produkty, protože jsou opravdu ú-ž-a-s-n-é!!!

A co Vy, máte zkušenost s produkty od této značky?💓



2 komentáře

  1. theBalm produkty opravdu umí, já to říkám pořád :-D mám od ní zatím jenom jeden produkt, ale za to ho používám při každém líčení :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři