Sililevo - malý velký zázrak na moje nehty

Krásný den,

poslední rok jsem měla hrozný problémy se svými nehty, pořád se mi lámaly, byly neustále vysušené a tenké jako papírek😔. Byla jsem z toho nešťastná a už nevěděla, co s tím😔. Když jsem pak poprvé uviděla náhodou na internetu reklamu na Sililevo řekla jsem si, že to musím zkusit😊. Sililevo je remineralizující a reparační lak na nehty, který kombinuje přírodní složky😊.




K čemu vůbec tedy Sililevo je?

  • hydratuje nehty
  • zvyšuje tvrdost a pevnost nehtů
  • zlepšuje pružnost nehtů
  • pomáhá při lupénce nehtů
Nenechte se zmást prvním dojmem a malou lahvičkou, která vydrží opravdu dlouho (cca 2-3 měs.). Tento lak se nanáší klasickým štětečkem (jako znáte z klasického laku na nehty), takže nic složitého nebo zdlouhavého😊.  

Já jsem začala tento lak používat někdy koncem listopadu, kdy jsem postupovala dle návodu - každý večer jsem nanášela před spaním tenkou neviditelnou vrstvu na nehty, která okamžitě uschla😊. Je nutná nejen pravidelnost, ale také dodržovat zásadu, že po aplikaci by se neměly nehty dostat do kontaktu s vodou. Právě proto je nejideálnější nanášet večer těsně před spaním😊. Pro mě bylo velkým plusem, že jsem nemusela zdlouhavě čekat, než mi nanesená vrstvička uschne - než jsem došla do pokoje, vrstvička byla téměř suchá😊. Odhadem je to cca 15 sekund než Vám vrstvička zaschne😊. Takže nic zdlouhavého. Nemusíte se ani bát, že by vrstvička byla nějak cítit nebo cokoliv😊.


A teď k výsledkům - lak jsem používala do nedávna a mám v plánu v používání pokračovat nadále (preventivně), protože mi dal dohromady moje nehty!😊 Mohla bych tu dát srovnávací fotky před a po, ale z fotek to nepoznáte, protože moje nehty jsou sice na pohled stejné, ale na dotek nikoliv, jsou od té doby pevnější, přestaly se lámat a nemám je už vůbec na dotek vysušené a jsou hezky hydratované!😊 Opravdu jsem z tohoto malého velkého zázraku doslova dojatá, protože nic lepšího jsem si pro svoje nehty nemohla přát💓. Mám tak svůj nový večerní rituál, kdy věnuji každý večer pár sekund mým nehtům a ony mi to vrací💓.


Pokud by Vás Sililevo zaujalo, můžete si něco o něm přečíst TADY. Koupit tento malý velký zázrak můžete v lékárnách😊. Důležitá je však pravidelnost a dlouhodobá aplikace, aby výsledek byl co nejlepší😊.

Za mě obrovská spokojenost, protože díky Sililevu mám svoje nehty pevné, zdravé a hydratované💓.


2 komentáře

  1. Ty jo, tak já teda reklamu na produkty od Sililevo nezaznamenal a tato značka je pro mě novinkou. Malý zázrak, jak ty říkáš toho slibuje opravdu hodně a zní to lákavě!! Mrknu na něj více, protože jsi mě přes recenzi na něj opravdu hodně nalákala.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to ako skvelý produkt. Ja som mala vždy pevné a dlhé nechty ale žiaľ od kedy som v mojej terajšej práci, tak nemam šancu mať pekné nechty. Vždy si ich zlomím.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři