Hydra Végétal od Yves Rocher

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit hydratační řadu Hydra Végétal, která jak již název vypovídá, tak je určena pro hydrataci až po dobu 48 hodin!😊 Je vhodná pro normální a smíšenou pleť, kterou hydratuje, povzbuzuje jí a pokožka je díky ní přirozeně rozzářená😊.
Všechny produkty obsahují buněčnou vodu z Kostmacovníku a to z jednoduchých důvodů - hydratuje až 48 hodin, dovede rozprostřít vodu mezi všechny vrstvy pleti, zanechává pocit svěžesti, obnovuje jas a jemnost pleti, předchází vzniku nedokonalostí pleti a aktivuje hydratační procesy v pleti😊.
Tato řada má více produktů, já jsem vyzkoušela pět z nich a zkoušela je delší dobu a až teď mohu napsat recenzi, jak mi řada sedla😊. 


Balíček byl moc krásně zabalený a našla jsem v něm i informační letáčky o celé řadě, což oceňuji, že jsem měla všechny informace pohromadě😊.


KROK č. 1 Hydratační odličovací mléko


Odlíčení je základ krásné pleti! Je škoda, že hodně lidí na odlíčení zapomíná nebo se jim prostě nechce😔. Mnoho žen si i myslí, že stačí odlíčení pouze večer, ale pravda to není, protože ranní odlíčení je stejně tak důležité jako večerní, takže na něj holky nezapomínejte😊.


Tohle hydratační mléko by se mělo používat 2x denně - ráno a večer. Mléko velmi příjemně voní😊. Použití je úplně jednoduché, mléko normálně nanesu na vatový tampónek a začnu odličovat.Vždy první začínám řasami a očima - teprve jakmile tyto části jsou důkladně odlíčené, přejdu na zbytek. Musím říct, že překvapivě po použití není moje pokožka mastná nebo jakkoliv nepříjemně lepkavá😊. Pokožka je šetrně odlíčená a hydratovaná. Za mě osobně opravdu spokojenost. 

Skvělým plusem navíc je to, že je odličovací mléko z více než 92 % přírodního původu, neobsahuje barviva, minerální oleje nebo parabeny😊.

KROK č. 2 Čistící gel / Hydratační tonikum


Dostáváme se ke kroku č. 2, tzv. dočištění pleti, které se používá také 2x denně po použití odličovacího mléka😊. 
Záleží na Vás, zda k dočištění použijete čistící gel nebo hydratační tonikum, záleží, co Vám více vyhovuje. Můžete ale také klidně použít obojí, chce vyzkoušet, co Vám bude nejvíce vyhovovat😊.
Já osobně jsem to střídala - ráno jsem použila k dočištění tonikum, večer jsem zase vsadila na čistící gel.

Hydratační tonikum

Jak jsem zmínila výše, tonikum jsem já osobně používala ráno a zamilovala si ho na první použití, protože jsem okamžitě viděla účinek - pleť byla nejen po jeho použití dokonale čistá, ale také svěží a nechyběla jí pořádná dávka hydratace😊. Po použití tonika již byla pleť dokonale připravena na aplikaci krému😊.
Tonikum jsem nanesla na vatový tampón a poté důkladně vyčistila obličej😊. 
Více než 92 % složek je přírodního původu.


Čistící gel

Čistící gel jsem používala vždy večer. Abych byla upřímná, nebudu Vám nic nalhávat, mně to použití čistícího gelu nebaví. A to není nic proti ničemu, ale nikdy jsem prostě ke způsobu aplikace čistícího gelu nějak nepřilnula, přijde mi to takové zdlouhavější😔.
Přesto jsem ho poctivě používala a musím říct, že odstraňuje velmi dobře zbytky make-upu. Pleť je po použití dobře vyčištěná, není vysušená a je hydratovaná😊.


Více mi ale vyhovuje hydratační tonikum a to ne proto, že by bylo lepší díky účinkům, ale prostě ta aplikace čistícího gelu mě prostě nebaví😔. Ale pro ty, kterým tento způsob aplikace nevadí a využívají ho, budete určitě nadšené😊.

Čistící gel se nanese do dlaní a smíchá s vodou, poté dochází k čištění obličeje a následném umytí.
Více než 93 % složek je přírodního původu.

KROK č. 3 Hydratační péče na den a noc


A máme tady poslední krok, kterým je aplikace pleťového krému. Ten jsem nanášela poctivě ráno i večer před spaním. Skvělé je, že poslouží i jako základ pod make up😊. 
Krém krásně hydratuje, vyživuje a rozjasňuje pokožku a hlavně nezanechává mastný film! Velmi dobře se vstřebává a není vůbec hutný, takže mi vyhovuje i teď přes letní dny😊. 
S tímto krémem jsem opravdu spokojená a je to skvělé završení celé péče této řady. Navíc je z více než 89 % složek přírodního původu😊.


DOPLŇKOVÁ PÉČE Gelový peeling


Tento peeling jsem používala 2x týdně a to vždy ráno před aplikací krému. Velmi dobře odstraňuje odumřelé buňky. Je velice šetrný díky obsahu bambusových mikrogranulí😊. 
Tento peeling mi opravdu moc vyhovoval, pokožka po něm byla vyčištěná, zbavena suchých šupinek a nebyla po aplikaci vysušená. Určitě doporučuji😊.



Musím říct, že tato řada mi jako celek sedla, pleť byla po kombinaci všech výrobků hydratovaná,  vyživená, jemňoučká, rozjasněná a nevykazovala známky únavy. Na pohled byla zářivější a působila zdravějším dojmem😊. Pokud máte normální a smíšenou pleť, určitě doporučuji vyzkoušet😊.

2 komentáře

  1. Spoustu blogerek tuhle sadu dostalo, taky bych ráda vyzkoušlea :)
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, já jsem maximálně spokojená! :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři