Puressentiel - zdraví z přírody: Čistící sprej, antibakteriální gel, relaxační sprej pro lepší spánek a gel na drobná poranění

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit produkty od značky Puressentiel😊. Značka Puressentiel vyrábí léčivé přípravky, které jsou otestované a mají osvědčené složení😊. Puressentiel má výrobky z kategorií proti vším, proti komárům, na cirkulaci, pro čistotu, na dýchání, pro relaxaci a spánek, na svaly a klouby a pro každodenní úlevu. Jejich přípravky naleznete v lékárně Dr. Max😊.


Já jsem měla možnost vyzkoušet čtyři produkty od Puressentiel, kterými jsou Čistící sprej s 41 esenciálními oleji, Antibakteriální gel se 3 esenciálními oleji, Gel na drobná poranění s 33 esenciálními oleji, Relaxační sprej s 12 esenciálními oleji😊.

Čistící sprej s 41 esenciálními oleji


Tento aromaesenciální čistící sprej čistí vzduch a dovede likvidovat bakterie, viry, plísně a nepříjemné zápachy. Produkt je 100 % přírodního původu. Neobsahuje barviva, konzervanty ani syntetické parfemace😊. 
Čistí vzduch a redukuje zdroje kontaminace v místnosti, zápach ze zvířat, zápach na veřejných místech nebo třeba v autě.


Doporučuje se vstříknout 6-8 vstřiků do každého rohu místnosti, kterou chce člověk vyčistit. Použití spreje je nejlépe několikrát denně, zejména pak před spaním. Do místnosti by se nemělo alespoň 30 minut chodit😊.

Já jsem tento čistící sprej využila, když byl Románek nemocný. Několikrát denně a zejména pak před spaním jsem mu vždy místnost vysprejovala od všech bacilů. Musím říct, že místnost pak nádherně voněla a to po celou dobu (až do rána). Vůně je to opravdu nádherná, bylinková. Můžete v ní například cítit skořici, dřevo, citrón, fenykl, eukalyptus, zázvor, hřebíček, mandarinku, borovici, meduňku, mátu a mnoho dalšího😊.

Za mě je tohle velmi dobrá věc, kterou budu mít neustále při sobě v naší domácí lékárničce, zejména pak v období nachlazení a chřipek, jako je právě teď😊. Za mě je tento produkt opravdu kvalitní a hlavně účinný a jsem ráda, že jsem na něj natrefila a mám ho doma😊. 

Antibakteriální gel se 3 esenciálními oleji


Já nevím jak Vy, ale já bez antibakteriálního gelu na ruce nedám ani ránu a Románek je už taky naučený si svým dětským gelem dezinfikovat ruce. 


71,9 % alkoholu je v tomto antibakteriálním gelu rostlinného původu - tři esenciální oleje ( levandule, tea tree a citron) a Aloe Vera, které zabraňuje vysychání. Použití je jednoduché - trochu gelu mnout přibližně 60 sekund v dlaních.

Tento antibakteriální gel spolehlivě likviduje bakterie, hubí viry a navíc zjemňuje pleť😊.

Relaxační sprej pro uvolnění a lepší spánek


Tento sprej můžete použít ve dne i v noci. Ve dne lze využít pro uvolnění a odpočinek, v noci pak pro  uspávání a klidnější a regenerativní spánek😊. Já tento sprej požívám večer před spaním a musím říct, že se nám celé rodině opravdu lépe usíná a spí😊. A to i malému Románkovi😊.


Použití je opět jednoduché, stačí nastříkat do každého rohu místnosti nebo na kapesník a ten položit vedle sebe třeba na noční stolek😊. Já osobně využívám variantu do všech rohů😊.

Sprej opět nádherně voní, můžete cítit například mandarinku, pomeranč, santalové dřevo nebo třeba levanduli😊. Celá místnost je tak příjemně provoněná a Vy se tak můžete uložit k příjemnému odpočinku a spánku.


Gel na drobná poranění


Tento gel na poranění obsahuje 33 esenciálních olejů. Umí čistit rány, chránit pokožku a aktivní přísady jsou 100 % přírodního původu.
Gel čistí, hojí a regeneruje😊. Najdete v něm esenciální oleje jako je například heřmánek, fenykl, pačuli, máta, bazalka, šalvěj, saturejka, levandule a mnoho dalších😊.


Gel na drobná poranění lze použít na odřeniny, škrábance, lehké popáleniny, puchýře, modřiny, ale také na křeče. Nanáší se v malém množství, maximálně ho můžete používat tři dny😊. 
Já jsem ho zkusila použít na řeznou ránu a musím říct, že se mi ranka rychleji zacelila a zahojila😊.
Takže za sebe mohu tento gel určitě doporučit😊.



Se všemi produkty jsem nadmíru spokojená a určitě bych Vám je s klidným svědomím doporučila všechny😊. Jsou to kvalitní produkty, které opravdu fungují 😊. 

Z produktů Puressentiel mě ještě zaujaly následující, které bych chtěla časem ještě vyzkoušet Roll-on proti stresu, Dětský balzám na uvolnění a spánekKoupel pro relaxaci a Sprej do krku 😊.

Máte zkušenosti s touto značkou?😊





11 komentářů

  1. Relaxační sprej by sa mi dosť hodil a chystám si ho kúpiť :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle značku už hodně dlouho koukám, možná už tak rok :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak tyhle produkty vypadají fakt bezva!! O nějakém spreji pro lehký, klidný spánek jsem přemýšlela, ale zatím jsem o něm nečetla moc recenzí.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprej na lepší spaní mě docela zaujal

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě zkušenost nemám, ale nejvíce mě zaujal sprej proti bacilům.

    OdpovědětVymazat
  6. značku vôbec nepoznám, ale celkom zaujímavé produkty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nad touhle značkou už chvíli také uvažuju. :) Asi vyzkouším to na spaní. <3

    OdpovědětVymazat
  8. Ten sprej na uvoľnenie a spánok ma veľmi zaujal, občas by sa mi skutočne hodil :D :) Aj gél na drobné poranenia vyzerá super :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  9. Relaxačný sprej na vankúš musím mať doma vždy, dokáže ma upokojiť a naladiť na dobrý spánok. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  10. Značku neznám, ale věřím, že bude skvělá. Antibakteriální gel musím mít vždycky u sebe a jelikož mi teď dochází, tak zkusím mrknou ta tento. Díky za tip :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři