Oblíbené letní produkty do sprchy zn. Ziaja

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit čtyři moje oblíbené letní produkty od Ziaja, kterými jsou dva sprchové gely a dva intimní gely.



Sprchový gel pomerančové máslo


Já teda nevím jak vy, ale já ráda střídám sprchové gely podle ročního období. Přes jaro/léto mám ráda osvěžující sprchové gely, které voní po ovoci, naopak přes zimu mám radši hřejivé sprchové gely.

No a protože nastalo léto, opět jsem volila sprchové gely se šťavnatým ovocem😊. Prvním ze sprchových gelů je pomerančové máslo, které voní naprosto famózně po pomerančích. Připomíná mi vůni čerstvě vymačkaného pomerančového džusu. Jemně myje, pokožku nevysušuje a opravdu božsky voní😊! Pokožka je příjemně hydratovaná a táááák provoněná! Navíc tento sprchový gel neobsahuje parabeny😊. No a cena 79 Kč za 500 ml je opravdu směšná, vzhledem k tomu, jak skvělý tento sprchový gel je😊.


Sprchový gel brusinka a lesní jahoda


Jestli se chcete vrátit do dětských let a milujete jahody stejně jako já, pak tento sprchový gel budete doslova milovat! 💓Je to jako si přičichnout k čerstvě natrhaným jahodám, do kterých byste se nejraději zakousli.Výtažek brusinky tam moc necítím, ale ty jahody!! To je prostě famózní!😊 

Sprchový gel opět jemně myje, pokožka není vysušená a po celé koupelně vám voní jahody! Ach! 😊Pokud milujete jahody, pak tohle je určitě vaše letní ,,must have"💓.



Gel na intimní hygienu Heřmánek


V první řadě musím říct, že intimní gely od Ziajy naprosto miluji, jsou velmi dobré a za cenu pár korun😊. Nešlápnete vedle, ať si pořídíte jakýkoliv, spíš je to už o preferencích, jaké vůni dáváte přednost a tudíž, který intimní gel u vás vyhraje😊. 

Sprchový intimní gel Heřmánek udržuje biologickou rovnováhu sliznice a zmenšuje možnost výskytu infekce. Jemně a šetrně myje a zanechává pocit svěžesti😊. Navíc je jemně parfémovaný a neobsahuje ani parabeny nebo mýdlo😊.
Teď je v akci za nějakých 55 Kč, ale i za původní cenu 79 Kč je to velmi dobrý kup.



Pěnové intimní hygiena Nektar brusinky


Pěnové intimní hygienu od Ziajy, jsem již měla a nemohla jsem si ji vynachválit!  Ani tohle mě nezklamalo! 😊Praktická pumpička, která Vám během chvíle vydá příjemnou pěnu, je opravdu k nezaplacení. Tohle intimní mýdlo obsahuje kyselinu mléčnou a je antibakteriální😊. Hydratuje a navrací přirozené pH, chrání sliznici a zklidňuje při pocitu pálení. A kromě toho, že obsahuje výtažek z brusinek, tak balení vydrží neskutečně dlouhou dobu!😊

Cena této intimní pěny je 99 Kč, což je opravdu nic v porovnání s kvalitou tohoto výrobku😊. 



Máte zkušenost s výrobky značky Ziaja?💙

3 komentáře

  1. Ziaja má skvelé výrobky, no s týmito nemám ešte skúsenosť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaju mám moc ráda :-) já jsem si oblíbila jejich sprchové krémy :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři