Návštěva prodejny Dermacol v Brně a co jsem si s sebou odnesla

Krásný den,

před nedávnem jsem navštívila nově otevřenou prodejnu Dermacol v Brně. Mimochodem věděli jste, že kosmetika této značky se vyrábí přímo v Brně? Nová prodejna je moc krásná, je tam obrovský výběr produktů s  mnoha odstíny a také velmi příjemné a nápomocné asistentky. Níže Vám přikládám pár fotek z této nové prodejny.








A samozřejmě jsem neodešla s prázdnou, takže Vám teď představím produkty, které jsem v nové prodejně ukořistila😊.


Bronzující pudrové perly voní příjemnou květinovou vůní a přirozeně rozzáří každou tvář a dodají jí opálený vzhled. Tyto perly navíc obsahují třpytivé mikročástečky. Pleť perly nezatěžují, snadno se nanáší a součástí balení je i praktická labutěnka. S těmito perlami jsem opravdu moc spokojená😊.






Tento pánský sprchový gel mi voní ze všech pánských od Dermacol nejvíce. Je skvělý, že se jedná o produkt 3v1 a tak to pánové vše můžou sfrknout z jednoho balení a nemít koupelnu zaplněnou tisíci produkty jako my ženy😊. Navíc je k pleti velmi šetrný a obsahuje kondicionační látku, která dovede zamezit poletujícím a krepatějícím se vlasům. 


Fialový odstín laku mi padl hned do oka, ale ne pro mě, ale pro moji babičku, která má přesně tento odstín v oblibě. Lak slibuje dlouhodobou výdrž, stálost barvy, neztrátu lesku a neolupování se. Babička již lak otestovala a byla moc nadšená, protože jí vydržel cca o 2 dny déle než běžný lak a navíc neztrácel svoji barvu nebo lesk😊. Tedy - tak jak ho nalakovala první den, tak vypadal i poslední den.




Já matné rtěnky miluji. Vybrala jsem si odstín č. 31 a jsem nadšená. Je to krásný a sytý odstín přesně jako v obale. Pigmentace je naprosto úžasná (stačí jedna vrstva), rychle zasychá a není na rtech nepříjemná (nepne atd.)😊. Po jídle je třeba trošku přetřít, ale to mi nevadí. Za ty peníze si určitě pořídím i jiné odstíny😊.




Já textilní masky miluji a na tuhle jsem slyšela samou chválu😊. Obsahuje aktivní uhlí, které hloubkově detoxikuje pleť. Měla by čistit a stahovat rozšiřené póry. Masku teprve budu zkoušet a už se na ní těším. Dám Vám určitě pak vědět, jak jsem spokojená a jak mi sedla😊.


Štětec na make-up

Už delší dobu jsem pokukovala po novém štětci na make-up. A zaujal mě štětec D51. Byla jsem zvyklá na více štětinek, které byly i pevnější. Štětinky na tomto štětci mi přijdou mnohem víc pružnější a pohyblivější, což samozřejmě není vůbec na škodu, jen je to něco jiného než na co jsem byla zvyklá, takže se pořád se štětcem seznamujeme a zvykáme si na sebe😊. 
Oceňuji, že štětec má praktické průhledné pouzdro😊.





Máte zkušenost s kosmetikou Dermacol? Jaké máte oblíbence?💓

4 komentáře

  1. Ta rtěnka je nádherná, Péti štětce bych určitě moc ráda vyzkoušela, zrovna nedávno jsem na ně koukala v drogerce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V brněnské prodejně Dermacol jsem ještě nebyla, pouze jsem šla okolo, ale měla jsem na spěch, tak jsem se nemohla stavit :( napravím!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda tuto značku a především její make upy. Z článku ne nejvíce zaujal pánský sprchový gel, který vypadá opravdu dobře, ale zřejmě se dá koupit jen v prodejně Dermacol, protože jsem ho ještě v drogerii neviděla. 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám Dermacol moc ráda, rtěnky, sprcháče...a te perly mám na seznam věcí na zkoušku.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři