Sedmikráska od Manufaktury

Krásný den,

moje oblíbená řada Sedmikráska z Manufaktury byla rozšířena o další produkty, které jsem měla tu možnost vyzkoušet😊. Ráda bych se s Vámi níže podělila o produkty, které jsem pro Vás testovala😊.





Intenzivní omlazující, hydratační a rozjasňující pleťový booster

První, čeho si všimnete u tohoto boosteru je krásné balení, které díky jeho aplikátoru vypadá opravdu luxusně a je radost ho používat😊. Booster je nabitý spousty aktivních látek, které slouží pro omlazení pleti. Sérum je velmi lehoučké a nemá žádnou parfemaci. Obsahuje olejový extrakt ze světlice barvířské a z plazmatky zelené, kozince blanitého a koenzymu Q10, které redukují vrásky. 


Booster používám dvakrát denně a to tak, že ráno vmíchám kapku do svého běžného denního krému/oleje a večer pak čtyři kapky samostatně a to převážně do okolí očí, kde mám drobné vrásky. Poté aplikuji krém tak, jak jsem zvyklá😊.

Musím říct, že po dlouhodobém užívání vidím výsledky v tom, že pleť je jasnější, hydratovaná a dokonce mi přijde, že se mi drobné vrásky okolo očí opravdu zredukovaly😊. 

Na tento deodorant jsem se moc těšila. Deodorant má kuličkový aplikátor a musím říct, že moje obavy, aby nelepil, se naštěstí nepotvrdily😊. Obsahuje kamenec a výtažek z lišejníku, který zabraňuje růstu bakterií způsobující zápach. Zároveň však nebrání přirozenému procesu pocení, který je pro tělo zdravý a prospěšný😊. Jeho vůně je jemná a moc příjemná. Dodává tělu pocit svěžesti a plní to, co od deodorantu očekávám. Pro mě je naprosto vyhovující, avšak třeba pro sportovně aktivní ženu bych ho já osobně nevolila😊.



Tohle mýdlo na ruce jsem si opravdu zamilovala už pro jeho krásný design se sedmikráskami, kterými mi zdobí koupelnu😊. Nejen, že mýdlo nádherně voní, ale pokožku zároveň zvláčňuje a hydratuje. Chrání kůži před nepříznivými vlivy a redukuje začervenání pokožky. Pokožka je navíc po jeho použití příjemně voňavá po sedmikráskách😊. Za mě opravdu krásný designový kousek s ještě skvělejšími účinky💗.


Pokud máte rádi rychlé odlíčení a nejlépe ve sprše, pak tento čistící a odličovací gel bude pro Vás to pravé. Tento gel je na bázi cukru a olivového oleje dovede poskytnout šetrnou péči i pro citlivou pokožku😊. Mně osobně vyhovuje více než třeba odličovací mléko z této řady. Obsahuje navíc extrakt z rebarbory a sedmikrásky. Při každé koupeli si gel napěním v dlaních a poté chvíli masíruji na navlhčené pleti😊. Na závěr opláchnu vodou a je hotovo! Dle návodu by se měly vynechat partie očí, ale já osobně s nimi odličuji i oči a nedělá mi to žádnou neplechu😊. Ale chce to vyzkoušet😊.


Spojení peelingu a pleťové masky jsem si naprosto zamilovala💓. Maska se jako první aplikuje na suchou pleť a jemně vmasíruje. Poté se nechá působit cca 5 minut a nakonec opláchne vodou. Maska v sobě obsahuje hydratační sedmikrásku, kyselinu hyaluronovou, výtažek z rebarbory, zklidňující panthenol a vitamín E.
Pleť je po jejím použití sametově heboučká a hydratovaná😊.


Čistící jílová pleťová maska 

Tato čistící jílová maska pleť hloubkově čistí a pokožku dlouhodobě hydratuje😊. Obsahuje vysoký podíl růžového jílu, karlovarského kaolinu, výtažku ze sedmikrásky  a rebarbory. Výhodou této masky je to, že reguluje tvorbu mazu, takže se hodí i pro mastnou pleť. Maska se aplikuje na pleť po dobu cca 15 minut a poté se umyje😊.
Maska mě zprvu štípala, ale zjistila jsem přímo od paní z Manufaktury, že pokud nemám viditelné podráždění, je to v pořádku. Štípe to proto, že maska působí uvnitř pórů a hloubkově čistí.
Pleť je po jejím použití vyčištěná, hydratovaná a heboučká na dotek😊.



Tuto řadu jsem si moc oblíbila😊. Máte se Sedmikráskovou řadou zkušenost?💓

2 komentáře

  1. Ten booster mám taky a je super :-) Manufakturu mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tedy ty věci od Manufaktury taky moc líbí, i když v poslední době mi přijde, že třeba šli u některých věcí s kvalitou trochu dolů. A jako menší objemy za stejnou cenu, to ani nekomentuji. Třeba make up na problematickou pleť už teď kupuji úplně jinde. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři