Parfém Carolina Herrera Good Girl Légére

Krásný den všem! :-)

Ti, kdo můj blog čtete již nějakou dobu jistě víte, že jsem velkou milovnicí parfémů😊. A dneska bych Vám chtěla představit parfém, který jsem si doslova zamilovala, protože jeho výdrž je opravdu neuvěřitelná. Jedná se o parfém Carolina Herrera Good Girl Légére na který jsem již dříve slyšela samou chválu😊.

Tato vůně vznikla jako následovnice původní vůně Good Girl, ale s tím, že je lehčí a svěžejší. Já mám z obchodu očichanou i původní verzi, voní krásně, ale vzhledem k tomu, že je to těžší typ vůně, tak je vhodná spíše na podzim/zimu😊.



Odlehčená verze Good Girl Légére mi na léto maximálně vyhovuje. Voní opravdu nádherně a hlavně ta výdrž (alespoň na mně) je opravdu neskutečná a celodenní!💓 Často se mi tak stává, že mě někdo osloví a zeptá se, jakým parfémem voním. Taková lichotka vždy potěší. Za mě je tento parfém z těch, které doma mám, nejdéle vonící - na pokožce drží opravdu jako přibitý😊. 

Hlava 
Citron, bergamot, ylang-ylang, mandarinko-pomerančové aroma

Srdce
Jasmín, květ pomerančovníku, bulharská růže, tuberóza

Základ
Skočice, pačuli, cedr, ambra, santalové dřevo, fazole tonka, pižmo, kašmírové dřevo, pralinka, mléčný karamel



Líbí se mi i vzhled parfému ve tvaru střevíce, který krásně ozdobí každý ženský koutek😊. Ovšem třeba za mě do kabelky trošku nepraktický😌. Vůně je velmi elegantní, hřejivá, orientálně-květinová, ale určitě nevtíravá! Tento typ sladších a zároveň výraznějších vůní naprosto zbožňuji. Oceňuji, že to není ten ty vůně, který jde cítit na každé druhé ženě😊.


Parfémovaná voda Good Girl Légére voní opravdu božsky, ale já osobně si ho dovedu představit spíše na věkové kategorii alespoň 25+. Přestože je tato vůně odlehčená, na rozdíl od původní varianty, tak pořád je to taková ,,těžší" vůně, kterou bych si nedovedla moc představit na nějaké mladé slečně. Za mě je to parfém, na který se můžu opravdu spolehnout a mohu ho použít nejen přes den, ale také třeba jako večerní parfém😊.

Já jsem z parfémované vody opravdu nadšená, určitě si ji pořídím znova a na podzim mám v plánu pořídit těžší variantu Good Girl😊

1 komentář

Pravidelní čtenáři