Jsem zpět a v plné síle

Ano,po hodně dlouhé časové odmlce jsem zpátky, ale tentokrát už u blogování chci zůstat, protože si nedovedete představit, jak moc mi to chybělo. Tímto bych chtěla poděkovat svým kamarádkám, které mě znova nakoply a dodaly mi ten správný impuls. Myslím, že vzhledem k okolnostem je teď ten nejlepší čas začít.


Za tu dlouhou dobu, co jsem tu nebyla se změnilo dost věcí - pěkně jsem zestárla (no jo, 26 let už se pomalu, ale jistě blíží ke 30ce), stala se ze mě šťastná vdaná paní a čerstvě také maminka malého chlapečka, přestěhovala jsem se s manželem do Prahy, i když zanedlouho se budeme stěhovat za Prahu do našeho vysněného domečku, našla si nové kamarádky, které stejně jako já jsou maminkami, zjistila, že pravá přátelství zůstávají, i když bydlíte na opačné straně republiky, procestovala s manželem dost hezkých míst, přestala od těhotenství jíst tolik milovaná kuřecí stehna, zjistila, kde dělají nejlepší svíčkovou na světě, přišla na to, že Praha je šíleně uspěchané, krásné město, ale pro mě s manželem na žití už moc velké a také začala sledovat Ordinaci v růžové zahradě (Bobo a Heluš jsou prostě bezkonkurenční).

O články tedy nebude nouze, a já se na to hrozně moc těším. Blog budu chtít psát o všem, co mě baví a inspiruje a nebude tedy zaměřen jen na kosmetiku,jako tomu bylo před několika lety (staré články jsem již smazala). Průběžně navíc budu pracovat i na novém vzhledu blogu.

Doufám, že se Vám tu bude líbit a budete tu chodit rádi se odreagovat.

Mějte se zatím krásně a brzy se můžete těšit nový článek.








Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři