Inspirace aneb zaostřeno na kuchyň

Krásný večer všem!

Konečně jsem se dostala k tomu, abych Vám napsala článek. V posledních 2 týdnech to bylo hektické, přijela nám rodina a návštěvy z Moravy, takže na blog nebyl tak nějak čas.
Termín našeho stěhování se pomalu, ale jistě blíží. Vypadá to nejspíš na červenec, když půjde vše podle plánu. A tak brouzdám internetem a sbírám inspiraci. A ráda bych se se o pár inspirací s Vámi podělila, protože inspirace není nikdy dost, že? Pokaždé, když na něco, co se mi líbí natrefím, ihned si to ukládám do složky v počítači. A dneska to nebude o ničem jiném než inspirace týkající se kuchyně. Některé z nápadů budu chtít určitě zrealizovat ve svoji kuchyni, kde však na to budu mít dostatečný prostor, protože kuchyň bude velká. Veškerou inspiraci jsem čerpala z Pinterest.com.


Vázy, dózy, kam se podíváš

Líbí se mi uspořádání vařeček, metliček a podobných drobnůstek ve vázičkách či dózičkách, jak vidíte na obrázku. Vypadá to čistě a uspořádaně. Tenhle nápad určitě využiji. Podobný obklad, jako vidíte na obrázku budeme mít v naší kuchyni. Kuchyni nám obkládali minulý týden, tak jsem moc zvědavá na výsledek.

Zdroj: www.pinterest.com


 Praktická nástěnka

Tento nápad mě zaujal na první pohled. Sice ještě nevím, jestli si udělám praktickou nástěnku zrovna v kuchyni, ale nápad je za mě na jedničku s hvězdičkou. Přehledný kalendář, nástěnka na vzkazy nebo přihrádky na poštu. Vše hezky na jednom místě. Přehledně.


Zdroj: www.pinterest.com

 Květiny a bylinky

Líbí se mi, když je kuchyně oživena květinami. Myslím, že to dokáže hezky zpestřit i sebe nudnější kuchyňskou linku. Hlavně ať je to zelené. A nezapomínat zalévat (ehm!).

Zdroj: www.pinterest.com


 Konec poházeným sáčkům v šuplíku!

Tenhle nápad určitě taky zrealizuji. Líbí se mi to a hlavně je to praktické. A já mám praktické věci ráda :-)

Zdroj: www.pinterest.com

Závěsná tyč s háčky

Mám v plánu závěsnou tyčku, ale v nerezu. Chci si na ni zavěsit květináčky do kterých budu moct ukrýt různé drobnosti a nějakou květinu na zpestření.

Zdroj: www.pinterest.com

Vše schováno a pořád při ruce

Tento typ kuchyňské skříňky se mi moc líbí. Lze tam uschovat spotřebiče, které často používáme, ale nechceme, aby byly neustále na očích a zároveň byly stále při ruce. Jedná se o různé topinkovače, mixéry aj. My už máme kuchyň objednanou, takže tento nápad už bohužel nezrealizuji, ale někomu by se tento nápad líbit mohl.

Zdroj: www.pinterest.com

Sedací lavice aneb čas na relax

Moc se mi líbí tento nápad a určitě bych ho časem chtěla zrealizovat v naší kuchyni, protože tam na to bude prostor. Stačí koupit obyčejnou polici z IKEY, vložit dovnitř boxy dle Vašeho vkusu a koupit nebo si nechat ušít podsedák. A skvělý nápad je na světě!

Zdroj: www.pinterest.com

 Hlavně pořádek

Skvělý způsob jak skladovat kořenky. Krásně při ruce a zároveň ne na očích, jak to bylo kdysi. Určitě tento nápad zrealizuji.

Zdroj: www.pinterest.com


Volně postavené obrázky

Drobný detail, který dodá šmrnc každé kuchyni. Určitě mám v plánu si nějaký obrázek na lince volně postavit.
Zdroj: www.pinterest.com


Kuchařky stále při ruce

Kuchařky jsou v knihově sice fajn, ale není nad to je mít stále při ruce. Já mám kuchařek jen pár, takže si na ně určitě koupím nějaký pěkný box a nechám volně stát na lince.

Zdroj: www.pinterest.com


Základní suroviny stále při ruce

Myslím, že je to šikovně vymyšlený nápad, i když bych nahoře na dózách ještě preferovala víka. Bez vík je asi použití surovin rychlejší, ale já bych se bála, aby se mi tam nedostaly nějaké breberky. Takže za mě s víkem. 

Zdroj: www.pinterest.com

A jaké vychytávky používáte v kuchyni Vy? Pište do komentářů!

2 komentáře

  1. U nás dělala výzdobu v kuchyni přímo manželka. Je hodně kreativní, takže koupila barvy na malování obrazů a pomalovala skříně. Samozřejmě jsme se před tím dohodli, co zhruba si představujeme. Ale máme v tomhle dost podobný vkus. Prostě oba dva takové umělecké duše. Já jsem na půl úvazek spisovatel a ona se zase živí tím, že dělá keramiku a maluje. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři