Make up Estée Lauder: Double Wear

Krásný podvečer všem,

dnes bych Vám chtěla představit make up, který mi doporučovalo několik lidí z mého okolí. Tak jsem se chtěla na tento ,,zázrak" podívat svýma očima a musela ho mít.




Co se týká vzhledu, tak tento make up má velmi hezké a elegantní balení. Tmavě modrá barvička krabičky, která vyniká svými zlatými nápisy. Samotný make up se nachází ve skleněné matné skleničce se zlatým víčkem.

První, co možná některé odradí od koupě tohoto make upu je jeho cena. Ale nenechte se mýlit, make up sice stojí okolo 1000 Kč ( přes internet se dá možná sehnat i levněji), ale vydrží opravdu dlouho, protože stačí nanést opravdu trošku. Přesto než jsem si ho koupila, vyžádala jsem si přímo v EL vzoreček, kde mi pán při pohledu na moji pleť dal takový odstín, který mi perfektně sedí. V EL mají přímo přístroj, který Vám vyhodnotí pleť a poradí, jaký odstín je pro Vás ten nej. Ale na to jsem ten den neměla čas, takže nemůžu zhodnotit, jak moc přesný je :-).

Pro někoho může být nevýhoda make upu ta, že neobsahuje pumpičku. Ano, čtete správně, otevřete make up a pumpička nikde, jen otvor. Za mě tohle není žádný problém, protože používám štěteček, kterým make up vyndám.

Co bych ovšem na tomto make upu vyzdvihla je jeho VÝDRŽ! Můžete s tímto make upem klidně jít i cvičit a pořád krásně drží po celý den. Aspoň tedy mně, a to mně jen tak žádný make up celý den nevydrží. Make up kryje už v jedné tenké vrstvě. Pokud chcete větší krytí, tak úplně v pohodě ho navrstvíte. Takže je určitě vhodný i pro problematickou pleť. Ale pozor, ať to s ním nepřepísknete, mohli byste pak docílit akorát ,,maskovitého" vzhledu. Pokud ho ale nanesete v tenké vrstvě, docílíte krásného přirozeného vzhledu. Konzistence je taková trošku tekutější, ale nic hrozného, znám i tekutější. Pod make up si vždy nanesu krém nebo podkladovou bázi, protože jinak mám pak jemné šupinky nebo zvýrazněné vrásky (to mi ale dělá spousta make upů, takže bez krému/báze ani krok!). Jako další výhodu vidím i obrovskou škálu odstínů a to nejen s podtónem do žluta, ale i do růžova. Na tento make up již nepoužívám pudr, protože mi přijde, že sám o sobě krásně pleť zmatní. Make up má také SPF 10 a není příliš parfemovaný, což mi jinak u spousty make upu vadí.

Můj odstín 2C3 FRESCO


Shrnutí:

+ Výdrž
+ Krytí
+ Velká škála odstínů
+ Není příliš parfemovaný
+ SPF 10

- Cena
- Chybí pumpička
- Někomu může zalézat do vrásek a tvořit šupinky

Máte zkušenost s tímto make upem nebo plánujete koupit? :)



2 komentáře

  1. Tak ty šupinky bych na pleti určitě měla :-( škoda...
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to i já bych měl a, ale ta báze mi na to pomáhá :-) Mám je jinak skoro z každého make upu

      Vymazat

Pravidelní čtenáři