Kosmetický balíček od MilujuBIO

Firma MilujuBIO je distributorem BIO kosmetiky od roku 2004. Distribuuje kosmetické značky Urtekram, Couleur Caramel, Alphanova Montbrun, Helvetia Natura, Gift Pads a Sany BIO.

Od kosmetické společnosti MilujuBIO mi přišel k otestování krásný kosmetický balíček, který obsahoval tři produkty. Z toho dva pro mě a jeden pro Románka.




V balíčku se nacházely následující produkty:
  • BIO šampon Rhassoul od značky Urtekram
  • Rtěnka č. 221 od značky Couleur Caramel
  • Pro Románka - čistící voda s přírodním heřmánkem od značky Alphanova Montbrun


BIO šampon Rhassoul - Urtekram

Tento šampón je určen pro všechny typy vlasů a slibuje, že jim dodá objem. Neobsahuje žádné syntetické tensidy, parabeny nebo jiné konzervační látky. Výrobky Urtekram nejsou testovány na zvířatech. Šampón v sobě obsahuje  výtažky z máty, které při dlouhodobém a pravidelném užívání způsobují lepší prokrvení a vyživení vlasových cibulek, tzn. že dochází k omezení třepení vlasů, zmírnění lámavosti, ke snížení padání vlasů a tvorbě lupů. 



Vzhledem k tomu, že šampón používám chvíli, tak se s Vámi zatím nedovedu podělit o výsledky v rámci dlouhodobého používání, to musíte ještě chvíli vydržet. ALE z prvního dojmu jsem nadšená, protože po použití tohoto šampónu mám přirozeně nadýchané a na dotek hebké vlasy. Moje vlasy po něm vypadají na první pohled zdravě, přijde mi, že jsou i pevnější a jemně se lesknou.  Navíc jsou i vyživené a to kvůli obsahu iontům vápníku, železa, křemíku a hořčíku. Šampón je určen i pro citlivou pokožku. Vlasy mi po něm vydržely déle nemastné než obvykle, což je u mě taky obrovské plus. Vůně šampónu je příjemná, ale nedovedu ji úplně přesně popsat. Cítím v něm jemně mátu, různé bylinky a takovou vůni jak kdybych byla někde v marockých lázních na nějakém bahenním vlasovém zábalu. Pro mě neobvyklá, ale velmi příjemná relaxační vůně. Musím říct, že je to po dlouhé době šampón, který mým vlasům opravdu sedl a jsem za to ráda, protože můj věčný boj s šampony mě už přestával bavit.



 Rtěnka - Couleur Caramel

Francouzská značka Couleur Caramel vyrábí BIO produkty, které jsou vhodné i pro ženy s extrémně citlivou pletí. Na mě v balíčku čekala nádherná růžová rtěnka odst. 221. A já miluji rtěnky! Doma mám dost rtěnek různých barev. Nejvíce ale u mě převládají odstíny červené, vínové a růžové.



Tahle rtěnka mě mile překvapila. Má příjemnou konzistenci, takže na rtech působí velmi jemně a hydratačně. Konzistencí na rtech mi připomíná něco mezi rtěnkou a balzámem. Za její hydratační účinky a konzistenci může právě obsažené bambucké máslo a bio jojobový olej. Na rtech jsem jí téměř necítila, nepnula mě a příjemně hydratovala. A ta barvička je božská! Přesně můj styl. I s výdrží jsem byla mile překvapena. Za mě získává jedničku s hvězdičkou.



Čistící voda s přírodním heřmánkem - Alphanova Montbrun

Tato čistící voda je určena pro novorozence a kojence ke každodenní očistě, ať už obličeje, těla nebo zadečku. Je určena i pro citlivou dětskou pokožku, je hypoalergenní a dermatologicky testovaná. Neobsahuje žádné parabeny, alkohol a esenciální oleje. Je obohacena o výtažky z heřmánku a leknínu. Je složena z 99,69 % přírodního původu.


Já jsem trošku čistící vody nanesla na vatový tampónek a potřela s ním po koupání Románkovi obličej, pokožku hlavy a zadeček. Tato voda pomáhá i k lepšímu rozčesávání vlásků. Co mě ale nejvíce překvapilo, tak byla opravdu krásná, jemná a nevtíravá vůně. Musela jsem k Románkovi pořád čichat :-). Musím říct, že je to snad pro mě nejlépe voňavý kosmetický přípravek, který jsem doposud na Románka použila. Určitě u této čistící vody zůstanu a budu ji používat pravidelně.


Za mě jsem byla s těmito produkty od MilujuBIO velmi spokojená a můžu je s klidným svědomím doporučit i Vám. Pokud i Vás tyto produkty zaujaly nebo byste rádi viděli ostatní nabídku, určitě mrkněte na jejich webové stránky ZDE.

Přeji Vám pěkný zbytek dne :-).


Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři