Zinková mastička od Natural Dulcia

Krásný den,

po porodu se trošku potýkám s akné na čele. Není to nic hrozného, ale pro někoho, kdo na pleti neměl téměř nikdy nic, je to tragédie :-) . Už moje babička mi vždy radila zinkovou mast, ona sama s ní má dobré zkušenosti. Pak jsem si na internetu přečetla o zinkové mastičce od firmy DULCIA. Zaujala mě na první počtení.



Je čistě přírodní a kromě samotného zinku obsahuje také spoustu dalších přírodních ingrediencí jako například kokosový olej, bambucké máslo, kakaové máslo, přírodní vitamín E, levanduli a spoustu dalších přírodních ingrediencí.

Pro mě je to hotový zázrak nejen na veškeré pupínky, ale i na Románkův zadeček! Když se mi klube pupínek nebo už nějaký mám, tak ho na noc potřu právě touto mastičkou. Když mám pupínků více, jdu spát jako Dalmatin :-). Ráno po probuzení, pokud si to stihnu namazat v začátcích, je pupínek buď úplně pryč nebo pokud mažu již na ,,vyklubaný" pupínek, tak je krásně zhojený, zacelený, vysušený a méně viditelný. A to opravdu. Je to právě zinek, který tlumí zvýšenou funkci mazových žláz (=zabraňuje tedy vzniku akné). Mazat můžete i přes den, ale musíte v tenké vrstvě a pořádně rozmazat.


Zinková mastička má však mnohem více využití. Já ji například už několikrát použila i na Románkův zadeček a třísla, když se mi stalo, že byl trošku zapařený nebo měl zarudlá místa na těle. Krásně mu tato místa zhojila.
Kromě tedy akné a zapařenin můžete tuto mastičku také využít na léčbu jakékoliv vyrážky, oparu nebo i po holení na zklidnění podrážděné pokožky. Musím zaťukat, že třeba opar se mi udělá jednou za sto let, ale až se vyklube, bude to právě tato zinková mastička, po které sáhnu jako první. Kvůli jejímu všestrannému využití, je to skvělý pomocník do každé domácí lékárny.


Jo a nenechte se zmást menším balením (30g), protože mastička se nanáší v tenké vrstvě a vydrží opravdu hoooodně dlouho. Já nanáším téměř každý večer, mám ji cca 3 měsíce a pryč mám tak jednu sedminu? Můžete posoudit sami podle fotek. Konzistencí je ,,zinkovka" taková hutná, mastičková se ,,šmoulí" barvou, což je způsobeno levandulovou silicí.



Tuto mastičku můžu opravdu každému doporučit. Zařadila bych ji do ,,povinné" výbavy každé domácí lékárničky :-).  

Cena mastičky je 230 Kč a zakoupit můžete přímo na stránkách firmy DULCIA   ZDE :-) .


Krásný zbytek dne❤.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři