Čistící gely na ruce od firmy Aromatica aneb hygiena na prvním místě!

Krásný podvečer,

vždy jsem dbala na umývání rukou a hygienu celkově. Avšak od doby, co se narodil Románek, je to mnohonásobně vyšší. Někdo by až řekl, že to možná i přeháním😃. ALE! Já prostě jsem taková. Čisté ruce jsou základ! Ruce jsou lapači všech bakterií a nemocí a proč tomu jít naproti? Navíc, není nic horšího než nemocné a bezmocné dítě. Románek byl nemocný zatím dvakrát, jednou měl angínu a jednou rýmu. A povím Vám, snášela jsem to hůře než on😭. Proto myji sobě i Románkovi ruce, jak jen to jde. Bohužel, ale nastávají situace, kdy jste venku a prostě nemáte po ruce ani mýdlo ani vodu. A od toho tu jsou pak kouzelní pomocníčci, který určitě každý znáte-antibakteriální gely. Jsou malé, skladné, některé voňavé, některé vůbec. Ale důležité je, že splní účel. Já bez antibakteriálního gelu v přebalovací tašce nedám ani ránu, nosím ho sebou pořád.

Firma AROMATICA mi zaslala krásný balíček, který obsahoval:

  • Antibakteriální gely zn. Aromatica
  • Kosmetika z bambuckého másla Bebutter zn. Aromatica
  • Doplňková kosmetická péče KOSMÍN zn. Aromatica


Vše budu testovat postupně. Takže čekejte tři jednotlivé recenze. A dneska se budu chtít věnovat čistícím gelům na ruce. V balíčku mě čekaly dva čistící gely - ALOE VERA a GELÍK NA CESTY PRO DĚTI. Byla jsem moc nadšená, že se tyto čistící gely vyrábí i pro děti. Dost s Románkem cestujeme, takže je to pro mě taková ,,záchrana první pomoci". Teď už nemám v kabelce jeden čistící gel, ale rovnou dva!


Čistící gel na ruce ALOE VERA

Tento gel používám já s manželem. Stačí kapička a během pár vteřin máte ruce čisté. Díky tomuto malému množství mi taková velikost produktu vydrží docela dlouho. Aloe Vera vůni gelu miluji - je jemná a příjemná. Ne výrazně aromatická, ale decentní. Gel se rychle vstřebá (během pár sekund) a během vstřebávání jde chviličku cítit vůně alkoholu, stejně jako u všech těchto gelů, ale po pár sekundách už lze cítit jenom vůni Aloe Vera. Ruce po něm nejsou ulepené ani vysušené.
Gel je nazelenalé barvičky, spíše řidší konzistence. Balení má 75 ml, což je klasická velikost, která je praktická. Vejde se Vám i do té nejmenší kabelky nebo třeba do kapsy od bundy. 


Čistící gelík pro děti

Přesně to jsem pro Románka potřebovala! Tak maličký a už ho maminčina ,,mánie" čistých rukou nemine😤. Líbí se mi obal tohoto gelu. Jsou na něm tři barevná zvířátka s batůžky na zádech, což symbolizuje jejich ,,výletování". Velikost je opět 75 ml a konzistence čirého gelu je řidší. Gel se opět rychle vstřebá a po chvíli krásně voní.  Kromě  přirodního jahodového aroma, které je vhodné pro děti,  totiž mimo jiné obsahuje také extrakt z heřmánku, díky němuž jsou Románkovi ručičky krásně ošetřené, nejsou vysušené a voní po jahůdkách! Což je pro děti velmi příjemná vůně. A nejen pro děti😄. Románek se s čistícím gelíkem setkal poprvé. Nanesla jsem mu kapičku na dlaň a pomohla mu s jeho rozetřením. Zprvu na mě koukal a nechápal, co se děje. Pak jsem mu zvedla ručičku k nosánku a on se usmíval, tak si myslím, že jahůdkovou vůni vnímá. Jsem za tento gelík pro Románka opravdu vděčná. V kabelce už má svoje místo.



S těmito čistícími gely jsem spokojená a kromě těchto dvou má firma Aromatica v nabídce ještě třetí ,,Měsíček". Pokud Vás tyto čistící gely také zaujaly nebo se chcete podívat na ostatní sortiment firmy Aromatica, tak určitě mrkněte na jejich webové stránky ZDE.

2 komentáře

  1. Čistící gel na ruce ve své kabelce nosím neustále a patří mezi mé TOPky bez kterých se neobejdu, když si vyměňuji z kabelky věci do druhé, tak si tam vždy musím přendat i antibakteriální gel. Používám ten z DMka, ale láká mě nějaký voňavý rozkošný od značky Bath & Body Works. Po přečtení tvého článku mě ale láká vyzkoušet i od této značky, což je pro mě neznámá značka :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova! Z DMka jsem taky používala hodně gelů, naposledy jsem měla modrý kokosový, který se dal připnout i na kočárek :-) Určitě se na jejich stránky mrkni, mají bohatou nabídku!Chystám od nich ještě dvě recenze - na BIO bambucká másla a na doplňkovou péči Kosmíny :-)Já zase neznám tu značku, co jsi psala ty, takže děkuji za doporučení určitě na ně mrknu :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři