Detoxikační maska Urban Skin a Labello Original ve třpytivé limitované edici od NIVEA

Krásný podvečer,

firmu Nivea není třeba vůbec představovat, protože ji zná snad každý. Měla jsem možnost od ní  vyzkoušet dva následující výrobky:

  • Detoxikační maska Urban Skin
  • Labello Original ve třpytivé limitované edici

Detoxikační maska Urban Skin


Firma Nivea přichází s novou řadou URBAN SKIN. Prostředí, ve kterém žijeme je totiž plné kouře, výfukových plynů a prachu. Tato řada je určena pro městské prostředí, ve kterém bydlíte, pracujete nebo zde jen jezdíte na výlety. Nečistoty ze vzduchu sice zachycuje v pleti ochranná vrstva, kterou má v sobě každý, ale po čase dochází ke snižování obranyschopnosti. Výsledkem je pak pleť, která problematická, citlivá nebo suchá.

Řada URBAN SKIN obsahuje kromě detoxikační masky také denní a noční krém. Já jsem měla možnost testovat detoxikační masku.


Maska je klasické velikosti 75 ml. Obsahuje bílý jíl a výtažky z magnólie. Z čeho jsem ale nejvíce nadšená, tak že se nechává působit pouze minutu a poté se oplachuje. To je prostě úplně bomba! Pokud nestíháte a nemáte čas, tak tahle minutová maska je ta pravá volba. Konzistence masky je hustší a má zelenkavou barvu. Jsou v ní drobné čistící kuličky. Maska má za úkol detoxikovat pleť od vnějších škodlivých vlivů, odstraňovat z ní veškeré nečistoty, zbavovat pleť odumřelých kožních buněk a hloubkově čistit.

Masku jsem si nanesla na pleť a vynechala jsem oblast očí a rtů. Nechala jsem působit minutu a poté vlažnou vodou smyla. Při smývání masky jsem jemné modré částečky z masky rozpohybovala, čímž vlastně vznikl rádoby ,,peeling" pleti. Po opláchnutí byla pak moje pleť nádherně hebká, vyčištěná  a na pohled zářivá. Cítila jsem, že moje pleť je svěží a odpočatá. Přesně to je to, co člověk po náročném dni potřebuje a i když přijde unavený třeba večer z práce, tak na tuhle minutovou masku si čas vždycky najde.

V kombinaci s denním a nočním krémem pak věnujete pleti tu nejlepší možnou péči v boji proti nečistotám, které nás dennodenně obklopují, aniž bychom si to kolikrát uvědomili.

Labello Original ve třpytivé limitované edici





Obdržela jsem také Labello Original v této limitované třpytivé edici. Limitka tohoto Labella je k dispozici v šesti barvách a já obdržela zelené, které v balíčku ladilo spolu s maskou. Kromě třpytivého zeleného obalu si můžete také vybrat zlatý, stříbrný, červený, fialový nebo růžový. Miluji třpytivé a blýskavé věci, takže tohle byla trefa do černého! A jaký z obalů je Váš favorit? :-)

Zdroj: www.nivea.cz
Teď ale k samotnému Labellu. Za mě je to osvědčená klasika, na kterou je vždy spolehnutí. Mé rty vždy spolehlivě ochrání před vysušováním. Kromě bambuckého másla obsahuje také panthenol. O rty krásně pečuje, zvláčňuje je, hydratuje a chrání. Líbí se mi jeho jemná vůně, která je pro něj typická. Při použití Vám na rtech zanechá docela silnou vrstvu, což já oceňuji, protože je aspoň krásně zvláční a ochrání. Na rtech působí velmi příjemně a hlavně nelepí. Oceňuji, že tento výrobek lze používat i pro děti a je vhodný ke každodennímu použití. Nosím ho neustále v kabelce, abych ho měla při ruce. A  pokud mám zrovna rýmu a mám suchou pokožku kolem nosu od smrkání, tak není nic lepšího než si ji namazat také Labellem. Je to prostě takový všestranný a vděčný pomocník!:-). 

Takže jestli chcete i Vy svoje třpytivé Labello v téhle limitované edici, tak šup šup než bude pryč :-).

Pokud Vás zaujal některý z těchto produktů Nivea nebo byste se rádi podívali na jejich bohatou nabídku ostatních výrobků, tak můžete  ZDE. Kromě jejich bohaté nabídky na jejich stránkách . tam najdete i různé tipy, ať už v péči o pleť, tělo nebo vlasy.

Přeji Vám pěkný zbytek večera :-).


2 komentáře

  1. Detoxikační maska vypadá moc dobře a dost mě zaujala :) balzámy na rty od Nivei mám ráda, doma jich mám hned několik.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že je opravdu super! A věřím, že z kombinací denního a nočního krému by to byla skvělá kompletní péče :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři