Můj wish list s Inglotem

Krásný den,

kosmetiku INGLOT nemusím nějak rozsáhle představovat. Podílí se na všech hlavních beauty událostech po celém světě a to od módních přehlídek jako jsou Fashion Week až po televizní natáčení a muzikály na Broadway. INGLOT má pestrou a obrovskou škálu barev u produktů a jejich produkty jsou velice kvalitní a cenově dostupné.
Dominantou u INGLOTU je tzv. Freedom System, kde si můžete sestavit svou vlastní paletku barev. Kosmetika INGLOT navíc není testována na zvířatech a neobsahuje parabeny!😊





Chtěla bych Vás právě proto upozornit, že na jejich stránkách právě běží ,,VÁNOČNÍ AKCE".

Pokud nakoupíte za 1000 Kč, můžete si vybrat dárek v ceně 700 Kč podobě komponentů z Freedom Systému jako dárek.
Při nákupu za 2000 Kč si můžete vybrat dárek v podobě komponentů Freedom Systému za 1500 Kč.


Na nabídku Freedom Systému se můžete podívat TADY.


Podle mě je to skvělá akce, protože INGLOT kosmetika je opravdu kvalitní a za skvělé ceny. Na jejich e-shopu naleznete celou nabídku jejich produktů.  Líbí se mi, že mají opravdu veliký výběr odstínů, což se jen tak nevidí 😊!

Já osobně mám s některými jejich produkty zkušenost a to konkrétně s:

  • Sypký pudr, který nádherně zafixuje a zmatní pleť a co hlavně- vydrží opravdu celý den! Já vlastním odstín č. 12 a jsem opravdu nadmíru spokojená.
Zdroj: inglotcosmetics.cz
  • Odličovač, velmi šetrný nejen k pokožce, ale i k očím. Pokožka je po něm dokonale odlíčená. 


Zdroj:Inglotcosmetics.cz

  • Lak na nehty, v odstínu 337, který jsem měla na svoji svatbě na nehtech a vydržel mi ještě několik dní po svatbě bez úhony! Opravdu krásná barvička.


Zdroj:Inglotcosmetics.cz



Vánoce se ale rychle blíží a já si sestavila takový svůj INGLOT WISH LIST, který mám v plánu předložit Ježíškovi😊.

1. Rozjasňující pudr


Tento rozjasňující pudr byla láska na první pohled! V paletce je 5 odstínů perleťového pudru, který pleť jemně projasní. Mně se nejvíce líbí odstín č. 83. 
Zdroj: Inglotcosmetics.cz


2. Gelové oční linky


Oční linky si dělám opravdu jednou za čas, ale TYTO v černé barvě (č. 77) mi padly do oka během chviličky. Slibují intenzivní pigmentaci barvy a nerozmazávají se. Prostě linky, po kterých touží každá žena!

Zdroj: Inglotcosmetics.cz

3. Pečující rtěnka


Miluji rtěnky, lesky, balzámy. A balzám, který dodá mým rtům veškerou péči a rtěnka v moji oblíbené barvě = vše jednom balení! A ti, kdo mě trošku už znají, tak ví, že moje srdcovka je odstín č. 02.

Zdroj: Inglotcosmetics.cz

Mrkněte se určitě na webové stránky INGLOT TADY, kde si můžete prohlédnout širokou škálu výrobků a přečíst si více informací o jednotlivých produktech.

Přeji pěkný zbytek dne.

1 komentář

  1. Já si od značky Inglot chci pořídit nějaký oční stín, lak na nehty a rtěnku :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři