Sérum proti vráskám PEPTIDY od Dulcia

Krásný den,

firma DULCIA natural přišla na trh s jednou úžasnou novinkou, kterou je sérum proti vráskám PEPTIDY.  Tohle sérum DULCIA natural vyvíjela déle než rok. Na vývoji tohoto výrobku se podílely špičkové a vývojové laboratoře, aby sérum bylo opravdu co nejefektivnější. Sérum je limitovaná edice, takže šup šup čtěte dál, ať si ho můžete v případě zaujmutí koupit co nejdříve😊.



Ale teď už k samotnému séru. Sérum ocení nejen ženy ve věku 35+, ale i mladší ženy, u kterých se již drobné vrásky projevily nebo hledají nějakou prevenci proti vráskám a stárnutí pleti, pak tenhle produkt bude to pravé i pro jejich pleť.
Tohle sérum má jednu úžasnou vlastnost a tou je schopnost proniknout hluboko pod pleť. Při jeho průniku pak dostává Vaše pokožka aktivní složky. Těchto složek je v séru deset, takže pokožka dostává aktivní složku v každé její vrstvě a na správném místě. Sérum obsahuje vzácnou růžovou vodu, extrakt z třešňových květů, opunciový olej, komplex peptidů, kyselinu hyalurónovou, vitamíny F a E a spoustu dalších pleti prospěšných látek.


Sérum pomáhá proti vráskám, zlepšuje strukturu pokožky, podporuje zrychlení tvorby kolagenu v kůži, ale je také velmi účinné proti stárnutí pleti, přičemž se nemyslí jen to biologické, ale i takové, které je způsobeno vnějším prostředím (počítačové záření, umělé osvětlení, UV stárnutí pokožky apod.).

Mě tohle sérum zaujalo na první pohled. Moje pleť je každý den vystavována vnějším vlivům, které mojí pleti zrovna dvakrát neprospívají. Hluboké vrásky ještě sice nemám, ale drobné již pozoruji, i když to samozřejmě není žádná tragédie. Takže tohle sérum jsem volila především jako prevenci, protože si myslím, že žena by se měla starat o svoji pleť. Ono sice teď se to vnější prostředí nemusí na pleti ještě projevit, ale po pár letech už ano a já tomu nepotřebuji jít naproti 😊.

Sérum je zabalené v krásné bílo - zlaté krabičce s folklórním srdíčkem na úvodní straně, které je pro DULCIU natural typický. A nezalekněte se menšího obsahu 15 ml, protože stačí nanést opravdu kapička.

Konzistence séra je jemná, vláčná a bílé barvy. Sérum má praktickou pumpičku. Já ji před použitím vždy jen jednou jemně stlačím - malá kapička mi vystačí na celý obličej. Sérum lze nanášet ráno i večer pod krém a to na dobře vyčištěnou pokožku. Já nanáším ráno a pouze na obličej, ale lze nanášet i na krk a dekolt. Pokud to ale Vaše pleť opravdu hodně potřebuje, nanášejte ráno i večer. Myslím, že mně osobně stačí jenom ráno, protože moje pleť je na tom v mém věku ještě stále dobře, ale ženy v pokročilejším věku budou určitě nanášet dvakrát denně, aby dosáhly co nejlepšího efektu.  Miluji vůni séra, cítím v ní jemně levanduli a růži.


Po aplikaci séra je moje pleť na dotek hebká, hydratovaná a hlavně působí svěžím a odpočatým dojmem. Přijde mi, že sérum pleť krásně rozzáří. Hlavně vím, že svoji pleti dopřávám maximum a sérum mi tak slouží jako skvělá prevence proti stárnutí pokožky, kterému se v dnešní době vystavuji každý den.

Pokud i Vás tohle sérum zaujalo, ať už pro Vás nebo třeba jako vánoční dáreček pro Vašeho blízkého, podívat se na něj a objednat můžete ZDE.

Přeji Vám krásný zbytek dne:-).


3 komentáře

  1. Značku znám sice málo, ale trochu se v jejich produktech orientují. Stále si myslím že věci proti vráskám nepotřebuju ale už teď vím že za pár let budu plakát že jsem je nepoužila :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Dřív jsem byla to stejné :-D Ale teď čím jsem starší, změnila jsem názor a beru to už jinak :-)Přeci jen už taky nejsem nejmladší :-D

      Vymazat
    2. jinak se zn. Dulcia jsem naprosto spokojená a můžu doporučit všemi dvaceti :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři