Správná bota je základ!

Krásný den,

Románek již nějakou dobu dělá svoje první krůčky. A právě v té době, kdy se Románek takto ,,rozchodil", jsem začala přemýšlet, že je na čase pořídit správnou obuv pro jeho první krůčky.
Bota je základ. Už to tvrdila i moje babička, která doteď nadává, že mi rodiče jako malé pořizovali špatnou obuv a proto teď mám ploché nohy, se kterými souvisí i častá bolest zad.
Mnoho lidí neví, že chodidla novorozenců nejsou tvořena kostmi, ale nýbrž jemnou a elastickou chrupavčitou tkání, kterou nelze zaznamenat ani na rentgenu! Pokud pak dojde k deformaci této tkáně, může to negativně ovlivnit celý pohybový systém dítěte.

Správná obuv pro takto malé dítě by měla být:

  • měkká
  • flexibilní
  • kopírovat tvar nohy, aby docházelo k přirozenému vývoji nohou
Bota by neměla mít:
  • pevnou patu
  • silnou podrážku (nevhodné pro děti do 3 let)


Pak jsem narazila na botičky Attipas, které mě zaujaly na první pohled. Jejich botičky může dítě nosit jak na doma, tak venku. Attipas je tzv. chytrá obuv. Aby se chodidla dítěte dobře vyvíjela, je nutné, aby v botičce bylo dostatek místa pro pohyb prstů. Botičky by měly být lehké, měkké, prodyšné, pohodlné a bezpečné - to vše obuv Attipas splňuje na jedničku. 

Botičky Attipas se vyznačují:
  • komfortem (měkká, neklouzající podrážka)
  • prodyšností (dětská noha může dýchat a nezapařuje se)
  • zdraví (obuv byla vyvíjena s dětskými lékaři a ortopedy)
  • bezpečností (obuv neobsahuje lepidlo, toxické látky nebo formaldehyd)
  • lehkostí a flexibilitou (silikonová podrážka, bavlněná ponožka)
  • údržba (pratelná v pračce)

Pro nás byly botičky Attipas jasná a první volba! Pro Románka jsme obdrželi kromě samotných botiček také vložky proti pocení. Líbí se mi, že Attipas mají okolo 50 designů a jejich botičky jsou veselé, hravé a originální. My jsme zvolili design šedého pejska s oušky, který je prostě dokonalý a roztomilý.

Při prvním obutí si Románek dlouho botičky prohlížel, zkoumal, dal si je do pusy a pak se šlo na věc, hurá!
Už na první pohled bylo vidět, že Románkovi se velmi dobře v botičkách chodí, jeho chůze je stabilnější a sebejistá. Teď už bez botiček nedá ani ránu a naprosto je zbožňuje, protože si je často a rád prohlíží. 


Určitě máme v budoucnu v plánu pořídit ještě další tyto botičky, protože jsou naprosto dokonalé a pro dětskou nohu představují to nejlepší. A my mámy chceme přeci pro své děti to nejlepší!



Na obrovskou nabídku krásných, barevných a roztomilých ,,Attipasek" se můžete podívat na jejich stránkách KLIK.


1 komentář

  1. Tak to u nás doma nebyl zase až tak veliký problém velikost bot jako spíše to, že jsme si nemohli vybrat ty správně, ale nakonec se nám to přeci jen nějakým způsobem podařilo vyřešit... No, ale mne docela dost dlouho trápil stres z toho všeho, protože víte, jak je to s tím mateřstvím a to mi až potom docela dost dobře dokázal vyřešit cbd olej , který jsem si zakoupila a bylo to fakt fajn.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři