Stříbrné potěšení od JUVELORY

Krásný den,

před pár dny jsem obdržela nádherné třpytivé překvapení od firmy JUVELORA se stylovými šperky. JUVELORA nabízí překrásné šperky ze stříbra a oceli s vysokou kvalitou a ověřeným původem. 

Jejich sortiment se rozděluje na čtyři kategorie a to náramky, náhrdelníky, náušnice a prsteny. Garantuji Vám, že je opravdu těžký si v jejich sortimentu vybrat, protože všechny výrobky jsou opravdu nádherné! Já vybírala opravdu dlouho, ale od začátku jsem věděla, že chci buď náramek nebo náušnice, takže jsem si říkala, jak se mi výběr nezúžil a stejně jsem u něj strávila minimálně hodinu 😊.




Co Vás upoutá na první moment je překrásné balení! Je prostě dokonalé! Bílá pevná krabička s červeno-růžovým logem JUVELORA a roztomilou růžovo-červenou mašličkou, kterou když rozvážete, vykoukne na Vás béžový pytlíček opět s logem JUVELORA, ve kterém naleznete Váš poklad a kartičku s možnosti dopsání věnování. V krabičce nesmí chybět ani hadříček na leštění šperku a naleznete zde i v obálce certifikát pravosti, který je ke šperkům automaticky přikládán.




Mým pokladem v krabičce byl stříbrný náramek TENTO, který je posetý kubickými zirkony a právě proto se tak nádherně třpytí a upoutá pozornost na první pohled. Povrchová úprava náramku je rhodiování, takže nemusím mít strach, že by mi šperk zčernal.





Komunikace a rychlost dodání byla na jedničku s hvězdičkou. Všichni byli moc příjemní a zásilka mi byla doručena téměř obratem.

Šperk nosím už cca týden a musím říct, že vypadá pořád moc krásně, kamínky drží na svém místě a nikde se neobjevil ani náznak začernání. Všichni mi náramek chválí a líbí se.


Myslím, že na stránkách JUVELORY naleznete mnoho krásných šperků, kterými můžete obdarovat nejen sebe, ale třeba i své blízké. Já se z nabídky zamilovala do těchto náušnic KLIK

Vánoční objednávky přijímá JUVELORA do 19.12.2017, takže šup mrkněte na jejich stránky KLIK, protože samotný výběr Vám zabere spoustu času 😊.

1 komentář

Pravidelní čtenáři