Veselá jídelní sada SKIP HOP od firmy Kašpárek baby

Krásný den! :-)


 Americká značka SKIP HOP je moje srdcovka 😍. A myslím, že jejich výrobky si zamiluje opravdu každý. Upřímně nemám moc ráda barevné věci pro děti, protože mi to přijde jako hrozný kýč. Ale sama moc dobře vím, že děti barevné věci milují. Čím víc barviček, tím rozzářenější dětská očička jsou. Až u značky  SKIP HOP se můj názor změnil! Jejich věci jsou pestrobarevné, ale tááák moc kouzelné! Žádný kýč, prostě veselé barvičky, které se líbí i mně. A to je co říct! Pro mě je to pastva pro oči a pro Románka ještě větší. Líbí se mi, že značka SKIP HOP má obrovský výběr s různými motivy, takže si vybere opravdu každý.





Od Kašpárka-baby jsem obdržela pro Románka balíček s produkty zn. SKIP HOP se vzorem žirafy. Balíček obsahoval, jak můžete vidět na fotce výše, spoustu věcí, ale dnes Vám chci zrecenzovat následující: 

  • jídelní sadu,
  • dětský příbor a 
  • bryndáček.


Jídelní set

Jídelní set se skládá z velkého talíře a menšího talíře (hluboké mističky). Je určen pro děti od 6+ měsíce a lze jej mýt v myčce.
Velký talíř je rozdělen na dvě části, což budu využívat, až bude Románek větší. Do jedné části dostane přílohu + zeleninovou oblohu a do druhé části hlavní chod. Podle mě je to praktické, že děti tak jednoduše nesmíchají vše dohromady a neudělají z toho ,,maglajz". Záměrně píšu, že ne tak ,,jednoduše", protože děti dokáží vše😃.
Menší talířek (nebo spíše hlubokou mističku) využívám na Románkovi mixované příkrmy. Později bude sloužit jako polévková mistička.

Líbí se mi ten nápad, že tím, že na jídelní sadě se nachází  obrázkový motiv na celém dně, tak se dítě probojuje k veselému obrázku, který na něj vykoukne zespoda celého talíře, když úspěšně všechno sní. Tato veselá žirafí jídelní sada je prostě boží!

Mezi moje další favority patří jídelní set s nosorožcem, kravičkou nebo kočičkou.
Zdroj: www.kasparek-baby.cz

Zdroj: www.kasparek-baby.cz

Zdroj: www.kasparek-baby.cz

Značka SKIP HOP má ale mnohem větší nabídku veselých jídelních setů. Každý si tak vybere ten svůj pravý. Na všechny jídelní sety zn. SKIP HOP, které nabízí Kašpárek baby se můžete podívat ZDE. Tak schválně, který Vás zaujme na první pohled?😊


Dětský příbor

Dětský příbor od zn. SKIP HOP je opět se vzorem žirafy😊. Musí to přece všechno ladit, no ne?😊 Je určen sice až od 12+ měsíce, takže si na jeho vyzkoušení Románek ještě chviličku počká. Ale nebojte, stihl ho už ožužlat, zaťukat si s ním, pořádně prohlídnout a pohrát si. A z fotek můžete vidět, že i v jeho maličkých ručičkách se příbor velmi dobře a bez problému držel.
Příbory mají totiž měkké boční úchyty a právě proto jsou vhodné i pro ty nejmenší dětské ručičky, ze kterých nekloužou a velmi dobře se drží. Vidlička i lžíce jsou z nerezu. Už se těším, až Románek zvládne jíst sám a bude mít svůj veselý příbor😊.


Kromě příboru s motivem žirafy mě také zaujal například s pandou nebo včeličkou😊.

Zdroj:www.kasparek-baby.cz

Zdroj: www.kasparek-baby.cz
Na celou nabídku příborů zn. SKIP HOP u Kašpárka baby se můžete podívat TADY. Je těžké si vybrat z tak krásných motivů, nemám pravdu?😊

Bryndáček

Do trojice jídelní sadu doplňuje bryndáček zn. SKIP HOP a jak jinak než s motivem žirafy! Bryndák je určen od 6+ měsíce. Románek vystřídal hodně bryndáků, ale tomuto se žádný opravdu nevyrovná a to hned z několika důvodů!
  • Je krásně omývatelný.
  • Vzadu je šikovný suchý zip, který mi jako jediný Románek neodepne.
  • Na zadní straně bryndáčku je všitá kapsička, do které se znečištěný bryndák dá zasunout, aby se nic ostatního neušpinilo nebo drobky nevysypaly. Takže ideální i na cesty!
  • Vepředu se nachází kapsička na spoustu drobků! Takže Románek může drobit od rána do večera😊.
  • A ten krásný a veselý design!

Mně se líbí i další bryndáčky např. s kravičkou nebo pandou 😊.
Zdroj: www.kasparek-baby.cz

Zdroj: www.kasparek-baby.cz


Kromě těchto bryndáčků najdete pod zn. SKIP HOP také silikonové bryndáčky, na které mám taky zálusk😊. Mě osobně nejvíce zaujal se sovičkou. Na celou bryndáčkovou nabídku SKIP HOPu se můžete podívat TADY. A že je z čeho vybírat!

Silikonový bryndák s motivem sovičky
Zdroj: www.kasparek-baby.cz

S produkty zn. SKIP HOP jsem velice spokojená nejen já, ale jejich design oceňuje i Románek. Příště se můžete těšit na další recenzi - ještě zbývají otestovat dva produkty zn. SKIP HOP od Kašpárka baby😊.

Krásný zbytek dne!

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři