Zimní péče od Bioneeds

Krásný den,

obdržela jsem moc milý balíček od firmy BIOneeds, která nabízí biokosmetiku a biodrogerii. Jejich nabídka je opravdu obrovská a každý si tam přijde na své. Každý balíček se snaží firma zabalit ekologicky a celkově její hlavní myšlenka je ,,Dělat to ekologicky a s láskou".

Balíček byl moc hezky zabalen a kromě produktů mě tam čekalo i ,,něco na zub"😊.
V jejich balíčku na mě čekaly dva produkty, z toho jeden pro mě a jeden pro Románka:

  • tělový peeling Mléčné potěšení zn. SOAPHORIA
  • dětský Polární balzám na rty zn. NATURA SIBERICA(LITTLE SIBERICA)



Tělový peeling Mléční potěšení zn. Soaphoria


Abych značku ve stručnosti představila, tak Soaphoria je přírodní a organická kosmetika, která je vegetariánská a mnoho z jejich výrobků je dokonce veganských! Veškerá kosmetika této značky je vyráběna ručně, přičemž není testována na zvířatech a je uchována v ,,eko" obalech. Teď už ale k samotnému peelingu.

Abych byla upřímná, tak tělový peeling jsem zkoušela poprvé 😊. Tento jsem si ale zamilovala na první čichnutí, protože ta vůně, která mi vtáhla můj nos přímo dovnitř, je prostě božská! Tento jemný solný peeling nádherně voní po vanilce, smetaně a kokosu. Je to velmi příjemná vůně od které nebudete moci odtrhnout nos! Takže jasně vytvořená závislost😊.

Peeling je uchován ve skleněné patentní sklenici, kterou zdobí okrasná červená mašlička. Dóza mi přijde velmi stylová a praktická, takže ji určitě po spotřebování peelingu najdu i jiné uplatnění. Na dóze se mi líbí samolepka, kde je psáno ,,Zastav vodu, zatímco mě používáš". To mi přijde velmi roztomilý, protože mnoho lidí plýtvá vodou a kolikrát ji nechá téct úplně zbytečně aniž by si to uvědomili, takže tohle připomenutí mi přijde jako skvělý nápad.
Peeling je třeba před použitím protřepat, protože je vyroben na olejové bázi, tudíž při neprotřepání na Vás vykoukne olejová vrstvička a samotný peeling je schován pod ní. Na namočenou pokožku poté aplikuji peeling, který si díky jeho omamné vůni opravdu užívám a příjemně tak zrelaxuji a odpočinu si. Hrubost peelingu je akorát a absolutně moji pokožce vyhovuje.



Při prvním použití jsem ho pořádně použila i na svoje paže, kde trpím na takové drobné červené pupínky (mám je odjakživa). A ejhle, pupínky se díky aplikaci peelingu zjemnily a některé dokonce ztratily! Po opláchnutí peelingu je Vaše pleť hebká jak dětský zadeček, zjemněná, hydratovaná a hlavně ji nemusíte už mazat krémem, protože je krásně promaštěná díky obsaženému olejíčku v peelingu. A to je super! Nemusíte pak ,,ztrácet" čas natíráním pokožky, aby se po peelingovém ,,zápřahu" zvláčnila, protože tady to máte rovnou 2v1! Tento peeling mě opravdu nadchnul a určitě bych ho každému doporučila. Akorát jediný upozornění, nezapomeňte po něm opláchnout vanu, aby nezůstala mastná, to by pak byl nepříjemný karambol pro toho, kdo by šel po Vás 😊. Peeling zakoupíte na stránkách BIOneeds TADY.



Polární balzám na rty zn. LITTLE SIBERICA (NATURA SIBERICA)



Značka Little Siberica je dětská řada kosmetiky, která spadá pod Natura Siberica. Natura Siberica používá ve svých přírodních produktech unikátní sibiřské byliny a získala si tak velkou oblibu po celém světě. Little Siberica nabízí spoustu výrobků pro děti, které jim poskytují šetrnou péči svým čistě přírodním složením a proto jsou vhodné i pro tu nejcitlivější pokožku.


Tento balzám na rty je vhodný pro děti již od narození a skládá se ze 100% přírodních a ekologických olejů a rostlinných extraktů. Balzám byl testován na Sibiři při teplotě -50°C a je vhodný na dětské rty, které jsou v zimě vystavovány drsným klimatickým podmínkám, protože jejich pokožka je velmi jemná a citlivá.
Konzistence balzámu je tekutá a velmi olejovitá, takže nádherně zvláční a zhydratuje dětské rty. Tento balzám nanáším Románkovi před každou procházkou tak, že si nanesu kapičku na prst a jemně mu tím přetřu jeho rtíky. Oceňuji, že balzám neobsahuje žádné minerální oleje, silikony, parabeny ani syntetická barviva. Jako každá maminka chci pro své dítě to nejlepší a Románkové pokožce tak věnuji veškerou možnou péči. Balzám bych tak určitě doporučila všem maminkám. Pokud by Vás taky tento balzám pro Vaše dětičky zaujal, můžete se na něj podívat a zakoupit TADY.



Pokud by Vás zajímal i ostatní sortiment, který BIOneeds nabízí (a že výběr je opravdu veliký!), můžete se na jejich stránky podívat TADY.

Mě na stránkách BIOneeds zaujaly ještě další produkty a to dekorativní kosmetika, především značka Santé KLIK a ze sekce ,,matka a dítě" pak Havlíkova apotéka KLIK😊.

Přeji Vám pěkný zbytek večera a brzy se můžete těšit na další recenzi 😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři