Epilátor ES-ED96 a Zastřihovač vlasů a vousů ER-GC71

Krásný den,

dneska mám pro Vás recenzi na dva skvělý produkty, které může být i skvělý TIPY na vánoční dárky pro NI/NĚJ. Jedná se o epilátor ES-ED96  a zastřihovač vlasů a vousů ER-GC71 od firmy PANASONIC.
Balíček od firmy PANASONIC byl krásně zabalený, protože při jeho otevření na mě všude vylítly peříčka. Největší radost z nich měl později Románek, který si s nimi hrál a později se ,,radovala" i maminka, která to uklízela po celém domě 😃.








EPILÁTOR ES-ED96

Abych byla upřímná, epilátor jako takový jsem zkoušela úplně poprvé! Měla jsem z toho strach, především z té bolesti o které všichni mluví, ale na to si ještě počkejte :-).

Epilátor ES-ED96 má výklopnou hlavici o 60°, díky čemuž se krásně přizpůsobí křivkám těla. Disponuje 6 vyměnitelnými hlavicemi a 2 nástavci. Je skvělý, že jde jeden produkt kombinovat s různými nástavci v péči o tělo. Je to takový jeden přístroj nadupaný spousty funkcemi. Doba nabíjení přístroje je 1 hodinu a výdrž pak 30 minut.  Skvělé je, že se epilátor dá použít na mokro i na sucho. Epilátor má LED světlo kvůli kterému je lépe vidět na depilovanou část. Rychlosti má dvě - normální vs. měkkou. Epilátor se dá normálně opláchnout pod tekoucí vodou, což je veliká úspora času. Na každé výměnné hlavici naleznete, zda je možné s ní manipulovat ve vodě. Co mě ještě překvapilo je to, že přístroj je extrémně lehoučký, což je nejen pohodlné při samotné epilaci, ale také si ho můžete sbalit kamkoliv na cesty. Ale teď už k jednotlivým nástavcům!





1.Epilační hlavice pro nohy/paže

Duální hlava je poseta 48 pinzetami. Oceňuji, že nemusíte nechávat narůst dlouhé chloupky, ale zachytí je již od 0,5 mm, což můžu sama potvrdit. 
Líbí se mi, že epilaci lze provést na mokro i na sucho. Epilace na mokro je méně bolestivější, takže je vhodná pro ty, co jsou začátečníci v epilaci nebo mají citlivější pokožku. Epilační hlavice je omývatelná vodou, což je určitě praktičtější a rychlejší než to čistit a ,,dolovat" na sucho. Tělo epilátoru má na výběr ze dvou rychlostí - jemnou, pro šetrnou epilaci nebo normální, pro efektivní a rychlejší epilaci.

TESTUJI: Já jsem si 2 dny před plánovanou epilací udělala tělový peeling s nástavcem kartáčku se sonickými vibracemi. Vzhledem k tomu, že jsem si epilovala nohy poprvé, zvolila jsem šetrnější epilaci na mokro. Rychlost při epilaci jsem zvolila ,,jemnější" Nanesla jsem gel na mokré nohy a i na samotnou hlavici strojku a začala. Co Vám budu povídat - bolelo to 😄. Epilátorem to nikdy nebude bezbolestné. Ale nebylo to nic, co by se nedalo vydržet. Navíc mi přišlo, že jsem si po chvíli na ten ,,typ bolesti" zvykla. Nyní je to cca týden po epilaci a na noze zatím ani chloupek! Epilátor mi je vytrhal všechny do posledního. Takže za tu bolest mi to opravdu stojí 😊. A ženy přeci pro krásu musí občas trošku trpět ne 😊.

Nástavec pro normální(rychlou) epilaci 
Epilace je prováděna v krátkém čase při vysoké rychlosti rotace disku.

Nástavec pro jemnou epilaci
Otáčky disku jsou v tomto režimu řízeny a podráždění pokožky je tak minimalizováno.



Tělo epilátoru s nástavcem pro rychlou epilaci

2. Epilační hlavice pro bikini/podpaží

Epilační hlavice bikini/podpaží je určena na oblast podpaží a linii bikin. Epilace by měla probíhat tak, že se kůže napne prsty a přejíždí epilované místo. 

TESTUJI: zatím jsem si netroufla, přeci jen už nohy byla moje premiéra 😊.


3. Kartáč se sonickými vibracemi na tělo

Za pomocí této hlavice odstraníte krásně odumřelé kožní buňky a příjemně promasírujete(prokrvíte) pokožku s pomocí pěny. Peeling můžete provádět na nohy, ramena, kolena a krk. Měly  by se vynechat citlivé části pokožky. Tento tzv. tělový peeling je vhodný dělat přibližně 2 dny před plánovanou epilací.

TESTUJI: Peeling jsem prováděla 2 dny před plánovanou epilací a to na nohou a rukou. Namočila jsem si pokožku a nanesla na ní sprchový gel. Poté jsem namočila kartáček a i na něj nanesla trošku gelu a mohla jsem začít. Masírovala jsem si nohy a ruce krouživými pohyby, přičemž na stejné části pokožky jsem kroužila přibližně 30 sekund.  Po dokončeném tělovém peelingu jsem si masírované části natřela hydratačním krémem. Pokožka byla na dotek krásně hladká a jemná.

4. Sonický kartáč na obličej

Díky jemným štětinkám (přibližně je jich 37 000) a sonickým vibracím lze na obličeji dosáhnout hladké a dokonale čisté pokožky. Kartáč je velice šetrný k obličeji, zmírňuje dopad na pokožku obličeje a zvyšuje účinek čištění pleti. Měl by se používat přibližně 1 minutu. Je vhodný na odstranění zbytku denního make upu, které běžné mytí rukou nevyčistí. Mikrovibrace zvládnou vytvořit přibližně 3000 oscilací za minutu.

TESTUJI: Sonický kartáč používám cca 3-4x týdně. Normálně si odlíčím obličej tak, jak jsem zvyklá. Připravím sonický kartáček a nanesu si na něj přípravek na čištění obličeje. Poté naliji na kartáč trošku vody a jemně rukou přetřu, aby vznikla trošku pěna. Následuje zapnutí a přiložení kartáčku na pleť, kterou si krouživými pohyby masíruji po celém obličeji. Na kartáč by se nemělo silou tlačit, měl by se jemně dotýkat pokožky. Celá procedura by neměla trvat déle než 1 minutu. Poté nanesu hydratační krém Dulcia nebo olejíček od Renovality jak jsem zvyklá.


5. Hlava pro péči o nohy a krásná chodidla

Tento nástavec je určený na tzv. suchou pedikúru - obrušuje přebytečnou kůži na chodidlech.

TESTUJI: Hlavici v péči o chodidla jsem použila na svoje paty, kde jsem měla trošku tvrdší kůži. Po zapnutí přístroje jsem jemně obrušovala kůži na patě a to směrem zespoda (od šlapky) nahoru (k Achillovce). Stačilo párkrát přejet a přebytečná tvrdší kůže byla pryč! Obrušování by se nemělo provádět dříve než za 14 dní.



6. Holící hlavice (předepilační kartáček)

Pokud raději dáváte přednost na některých částech těla klasickému holení, pak tahle holící hlavice bude pro Vás to pravé ořechové. Má k dispozici i výsuvný zastřihovač. Na holící hlavici lze také připevnit předepilační kartáček, přičemž zastřihovač by se měl vysunout směrem nahoru.

TESTUJI: Já jsem holící hlavici použila na oblast podpaží a naprostá spokojenost!


Součástí balení je také nabíječka a čistící štěteček.

KLADY
+  několik nástavců
+ výklopná epilační hlavice
+ epilace na mokro i na sucho
+ dlouhotrvající výdrž hladké pokožky
+ omývatelný vodou
+ zachytí chloupky už od 0,5 mm
+ dvě rychlosti
+ LED světlo
+ 30 minutová výdrž
+ lehoučký

ZÁPORY
- jako u každého epilátoru je to trošku bolestivost, ale ne nic, co by se nedalo vydržet (to Vás ale nemine u žádného epilátoru) :-)

Tento epilátor můžu doporučit všemi dvaceti, protože jsem s ním maximálně spokojená. Moje pokožka je po epilaci krásně a dlouhodobě hladká. Epilátor jsem vyměnila za klasické holítko, které jsem používala doposud😊.

ZASTŘIHOVAČ VLASŮ A VOUSŮ  ER-GC71

Jak jsem již jednou zmínila, tak zastřihovač vlasů a vousů ER-GC71 testoval můj manžel.


Tento zastřihovač vlasů a vousů kromě hlavní části také obsahuje dva hřebenové nástavce.


 U zastřihovače si můžete vybrat z ,,voliče" na přední straně rukojeti, který nabízí 38 nastavení délky a to 1-20 mm v intervalech 0,5 mm. Zastřihovač má tedy dva nástavce- první je určen na délku 1-10 mm, druhý pak 11-20 mm. Pokud nepoužijete žádný nástavec, pak nejmenší délka je 0,5 mm. 




Za pomocí pohyblivých břitů se zužujícím se tvarem lze pevně uchopit vlasy/ vousy, takže Vám žádný neunikne. Břity jsou z nerezové oceli  a mají 45° ostří. Díky tenké mezeře mezi pohyblivými a fixními břity si můžete hravě vytvořit ostré a precizní linie. Zastřihovač je bezdrátový a omývatelný. Jeho nabití vydrží až 8 hodin. Je skvělé, že si pomocí tohoto zastřihovače můžete vytvořit jakýkoliv vzhled a to od upraveného vzhledu až po mužný a přirozený vzhled.


V příslušenství kromě olejíčku najdete také nabíječku a štěteček na čištění.


Manžel testoval: Manžel nenosí plnovous ani vousy, ale buď se holí dohladka nebo nosí strniště. Proto využil samotnou hlavici bez nástavce na 0,5 mm. Před použitím a po použití nalil do přístroje přiložený olejíček tak, že sejmul čepel a na každý označený bod nanesl kapku oleje podle přiloženého návodu. Připojil čepel k hlavní části, zapnul přístroj a nechal asi 5 sekund běžet na prázdno. 
Přístroj se mu při manipulaci velmi dobře držel, nebyl vůbec těžký. Zastříhávání probíhalo proti růstu vousů a tak, že se čepel přímo dotýkala pokožky. Zastříhávání bylo velmi rychlé. Zastřihovač netahal a perfektně kopíroval linii obličeje. Poradil si dobře s manželovými tvrdými vousy. S výsledkem byl naprosto spokojený. Jako chlap uvítal omývatelnost přístroje vodou a to, že je bezdrátový a nikde mu tam nevadil kabel. Líbí se mu elegantní vzhled přístroje.
Poté jsem mu já zkusila zastřihnout jemné vlasy v okolí krku a to také bez nástavce. Zastřihovač jsem přitom musela držet tak, aby byl spínač ve spodní části a tudíž, abych  čepel držela kolmo k oblasti podsady. Zastřihovačem jsem pak přejížděla dolů po pokožce, dokud jsem nezkrátila všechny jemné vlasy v okolí krku. I pro mě jako ženu byla manipulace velmi snadná!

KLADY:
+ elegantní vzhled
+ velmi dobře zastřihuje, netahá a poradí si i s tvrdšími vousy
+ lehký, dobře se s ním manipuluje
+ omývatelný, bez kabele
+ zastřihuje rovnoměrně
+ velká regulace délky vousů (až 38 nastavení délky)
+ použití na vlasy i vousy

ZÁPORY:
- zatím manžel na žádné nepřišel

Pokud Vás tento zastřihovač vlasů a vousů zaujal, můžete se na něj podívat i na stránkách PANASONIC TADY.


Jak Vás tyto dva výrobky zaujaly?Podle mě to jsou skvělé a hlavně kvalitní  tipy na dárky teď před Vánoci, tak třeba někoho inspirujeme😊

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři