Péče o rty s LABELLINO

Krásný večer,

taky Vás deprimuje to škaredé a chladné počasí? Člověk by nejraději zalezl doma pod peřinu a nevylezl celičkou zimu😊. Aspoň já to tak mám. Jenže většina maminek mi dá zapravdu, ať už je jakékoliv počasí, chodíme s dětmi na procházky ven. A to, i když se nám zrovna vůbec nechce. A jednou z důležitých věcí bez kterých nevyjdu ven je balzám na rty. Absolutně jsem se zamilovala do pečujících balzámů Labellino od NIVEA. Kam se hrabe EOS balzám😀. K mání jsou dvě provedení balzámů.



  • LABELLINO: Raspberry and Red Apple - tento pečující balzám má světle růžovoučký obal a chutná a voní po malinách a červeném jablíčku. Úplná mňamka k nakousnutí!

  • LABELLINO: Fresh mint - krásný mint obal Vás jednodušše nadchne a okouzlí Vás svoji vůní a chutí po čerstvé mátě! Rty jsou díky mátě krásně osvěžené!

Balzámy Vás na první pohled zaujmou pro svůj roztomilý a decentní design. Navíc nejen, že voní, ale trochu také chutnají. A při roztírání jsou balzámy neuvěřitelně jemné a hebké, úplná pohádka! Úplně Vás přinutí je pořád ,,patlat a patlat" na rty. Jsou tak heboučký, opravdu!
Oba pečující balzámy zajistí, že Vaše rty budou hluboce hydratované, jemné, hebké a přirozeně lesklé. Nehrozí Vám tedy žádné šupinky nebo popraskání. Používání těchto balzámů Labellino způsobuje závislost, takže pozor!

Tyto boží a decentně barevné balzámy Labellino si zamiluje naprosto každý! Já už bez nich nedám ani ránu. Růžový nosím sebou neustále v kabelce a Mint mám zase doma v koupelně a používám, když jsem doma.

Oba pečující balzámy můžete zakoupit buď v běžné drogerii nebo na stránkách NIVEA naleznete u daného produktu odkaz, kde lze koupit produkty online. Pro Raspberry and Red Apple je to TADY a pro Fresh Mint TADY.

Přeji pěkný zbytek večera!

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři