Philips: Automatická kulma na vlasy BHB876/00 (StyleCare Prestige Auto Curler)

Krásný den,

vždy jsem si přála mít příležitostně vlnité vlasy a všem svým kamarádkám záviděla jejich vytvořené vlny. Bohužel (naštěstí) patřím mezi ty, které mají dlouhé a husté vlasy. To znamená, že mi nic nedrží a to včetně vln! Vyzkoušela jsem nespočet kulem na vlasy a výsledek byl vždy stejný - do hodinky z mých vln byly zplihlé vlasy, které měly do krásných vln opravdu daleko. Takže jsem éru a pokusy o vlnité vlasy vzdala už před několika lety a smířila se prostě s tím, že na můj typ vlasů to prostě není.



Seznámení s automatickou kulmou

Není tedy divu, že když jsem se dozvěděla, že jsem vyhrála testování na automatickou kulmu BHB876/00 od značky Philips (TATO), byla jsem na jednu stranu nadšená a na druhou trošku skeptická. Což bylo po mých předešlých marných pokusech pochopitelné.


První, co Vás upoutá na této kulmě je její krásný design, který se vyjímá svým matným černým vzhledem s decentním zlatým zdobením.

Na vnější straně kulmy se nachází volitelný časovač (8/10/12 sekund) a 3 volitelné stupně teploty (170°C, 190°C a 210°C).
Automatická kulma má bezkartáčový motor a funguje na principu natočení vlasů na titanový keramický vyhřívaný válec, s jehož pomocí si vytvoříte své vlny. Bezkartáčový motor umožní vlasy natočit ve 3 směrech (levý, pravý nebo oboustranný směr natočení). Titanový keramický válec umožňuje rychlé natočení, hladké klouzání a lesklé vlasy. 


V balení naleznete také příslušenství pro čištění válce a oddělování vlasů. Já osobně jsem oddělovač vlasů nepoužila, ale jistě se najdou tací, kteří ho ocení.

Kulma má ještě jednu užitečnou věc a to, že se po 60 minutách kulma automaticky vypne, takže člověk pak nemusí být ve strachu mimo domov, zda kulmu skutečně vypnul nebo nikoliv.


Testuji!

První co mě na kulmě překvapilo byla rychlost nahřátí. Kontrolka se rozsvítila do 30 sekund!  Teplotu jsem si nastavila nejvyšší a to 210°C a oboustranný směr natočení pro přirozenější vzhled loken. 
Oceňuji vertikální držení kulmy, protože je to určitě více pohodlné.

Poté jsem si vzala tenký pramínek vlasů (cca 2,5 cm) a zatočila, aby se mi lépe vkládal do kulmy. Co je skvělé, že u této kulmy nehrozí spálení! Válec kulmy je ohraničen dvěma ochrannými kryty. 
Když jsem pramínek vložila do kulmy, pustila jsem ho a stiskla tlačítko pro natočení vlasů, které jsem  po celou dobu natáčení vlasů držela. Pak se spustila zvuková pomalá signalizace (stále držíte tlačítko pro natáčení vlasů) a po mnou nastavených 12 sekundách se ozvalo rychlé zapípání, které značilo pustit tlačítko a sundat kulmu. Nedochází tedy ke zbytečnému přehřívání vlasů. Musím říct, že stisk tlačítka je vzhledem k vertikální rukojeti, tak nějak intuitivní, protože je krásně na dosah.

Nevěřila jsem svým vlastním očím, protože jsem viděla krásný vlnitý pramínek vlasů až mi srdíčko radostí zaplesalo, že by? 


Takto jsem postupovala po celé hlavě. Během natáčení se mi jednou stalo, že jsem tam pramínek špatně vložila a kulma se automaticky vypnula, takže se nestane, že by jste si vlasy díky špatnému vložení třeba spálily! 
Natočení celé hlavy mi trvalo přibližně 40 minut, což je při mých hustých a dlouhých vlasech opravdu úspěch. Poté jsem si vlasy trošku projela prsty a jemně nalakovala

Byla jsem ze svých krásných vln přímo nadšená!I manželovi se to moc líbilo!A co je nejlepší, tak že  vlasy jsem si kulmovala ráno a vydržely mi zvlněné do druhého dne! Pro mě neuvěřitelné!😊 Na výsledek se můžete podívat na fotkách.






Opravdu neskrývám nadšení nad touto automatickou kulmou, která si poradila s mými dlouhými a hustými vlasy. Je to přímo revoluce pro holky s dlouhými a hustými vlasy 😊 .

Více informací o kulmě naleznete na stránkách Philips TADY.

Krásný zbytek dne!


Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři