Tónovaný krém Effaclar DUO (+) La Roche - Posay

Krásný večer,

já nevím, jestli mám to štěstí nebo čím to je, ale v poslední době mám štěstí na samé dobré produkty😊. Od doby, co se narodil Románek jsem se začala trošku potýkat s nedokonalostmi pleti, což pro mě, které se sem tam udělal vždy jen jeden pupínek, byla doslova pohroma😞. Začala jsem se tedy zajímat více o produkty, které jsou určeny pro problematickou pleť. Díky správně zvolené péči a produktům se mi pleť nesrovnatelně zlepšila. Tak mě napadá, že bych Vám mohla příště sepsat článek na to, jak jsem bojovala s problematickou pletí a doporučit Vám nějaké moje favority.

Ale teď už zpátky k tomuto skvělému pomocníkovi, který jsem si zamilovala. Aby taky ne, když Tónovaný krém Effaclar DUO (+) od La Roche-Posay získal první místo v oblasti denní péče v soutěži Cosmpolitan BEAUTY AWARDS! A to už něco přece znamená!


Tento tónovaný krém je určen pro pleť se sklonem k nedokonalostem a k akné. Skvělé plus navíc je u tohoto krému tónovaná korekce, která Vám zajistí sjednocení pleti. Je to takový 2v1, pomáhá s nedokonalostmi a zároveň kryje a sjednocuje tón pleti. Lze ho zakoupit ve dvou barvách - světlá (pro bledulky) a tmavší.


Od krému můžete očekávat:
  • redukuje nedokonalosti (červené a hnědé skvrny po akné, pupínky)
  • hydratuje a zmatňuje pleť
  • čistí a zklidňuje podrážděnou pleť (díky obsahu termální vody z La Roche-Posay)
  • po dlouhodobém používání (alespoň 4 týdny) by jste měli pocítit, že póry jsou čistší a pleť se méně mastí
  • pleť je navíc díky tónované korekci sjednocená, bez efektu masky

Obsahuje tři účinné složky pro boj s nedokonalostmi, akné a pigmentových skvrn:
  • Niacinamid- zklidňuje citlivou pleť a působí protizánětlivě
  • LHA a kyselina salycilová- redukuje pupínky, čistí pleť
  • ProceradTM- patentovaná aktivní složka, která je určena pro prevenci vzniku červených a hnědých skvrn následkem akné
Musím říct, že tento tónující krém si hravě poradí se zarudnutím a podrážděním pokožky, protože pleť krásně sjednotí. Konzistence tónovacího krému je příjemná a lehoučká. S krémem se velmi dobře pracuje, lehce se roztírá.

Krytí je lepší než jsem čekala, trošku vyšší než běžný BB krém. Krásně mi sjednotí tón pleti a zmírní moje začervenání pokožky. Na pleti je tónovaný krém příjemný, vláčný a hezky jakoby na pleti hydratuje. Netvoří mi nevzhledné šupinky a nevysušuje mi pleť. Líbí se mi jeho výsledný efekt, který je velmi přirozený. Výdrž (aspoň na mé pleti) je cca 6 hodin. Ale samozřejmě to záleží pleť od pleti. Tento tónovací krém můžete použít třeba i jako podklad pod běžný make up.


Tento krém mi opravdu sedl a mojí pleti vyhovuje. Líbí se mi hlavně, že hojí nedokonalosti pleti a zároveň sjednocuje pleť.
Pokud Vás tento krém zaujal, můžete ho koupit TADY. Tuba se 40 ml stojí 419 Kč.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři