Vánoční dárek od SodaStream, který nezklamal a o mém novoročním předsevzetí

Krásný den,

konečně jsem se dostala k blogu a k dnešnímu článku. Všechny návštěvy máme s manželem za sebou, takže jsem až teď usedla k blogu. Přes svátky jsem se věnovala hlavně rodině, protože o tom ty svátky jsou, že?:-)
A jak jste si užili Vy svátky,Vánoce a Štědrý den? Našli jste pod stromečkem, co jste si přáli? Já ano :-). Ono je na Vánocích sice nejkrásnější, když se sejde celá rodina spolu a hezky si svátky užijí. Ale když člověk dostane, co si přeje, tak je to taková hezká třešnička na dortu celých Vánoc. 
Jedním z překvapení, které jsem obdržela a přála si už delší dobu byl bílý výrobník SPIRIT od SodaStream a k němu krásné tři láhve v elegantním provedení. A jsem si jistá, že nás obdarovaných je tady více :-). Tak schválně, komu taky nadělil Ježíšek výrobník SodaStream?:-)



Musím říct, že výrobník SPIRIT je opravdu nádherný, elegantní a určitě se stane jednou z dominant každé kuchyně.


Kromě výrobníku SPIRIT jsem dostala, jak jsem už jednou zmínila, také krásnou a elegantní Sadu láhví FUSE. Balení s výrobníkem obsahovalo bílý výrobník SPIRIT, bombičku a láhev. 
Bombičku je potřeba před prvním použití našroubovat do zadního krytu výrobníku. To nebyl vůbec žádný problém. Bylo to naprosto jednoduché, že by to zvládlo i větší dítě. A hurá, mohlo se začít!
Oproti starším verzím je super, že už nemusíte láhev zdlouhavě šroubovat, ale pouze láhev nasadíte a pak už jen zmáčknete tlačítko v horní části. Perlivost vody se reguluje počtem stisknutí tlačítka. Poté si lze do Vámi udělané domácí perlivé vody přidat různé příchutě od SodaStream nebo normální sirup. Já si nejvíc oblíbila domácí perlivou vodu, kterou si ochutím pár kousky čerstvého ovoce, popřípadě zeleniny a to podle nálady a zásob v lednici :-) Ze zeleniny je výborná třeba taková salátová okurka nebo kousky zázvoru, hmmmm :-). Z ovoce mám zase v tuto chvíli raději kyselejší plody, například mandarinky nebo kousky pomeranče :-). Ale jsem si jistá, že v létě to bude samá malina, jahoda a borůvka :-).


Líbí se mi, že SodaStream myslí i na menší děti a vyrábí příchutě bez obsahu konzervantů a jiných přídatných látek. Pokud máte radši ochucenější domácí perlivou vodu, je nutno ochucovat až po naperlení a to opatrně tak, že příchuť nebo sirup by se neměl lít  zvysoka a přímo doprostřed, aby nedošlo v kuchyni k potopě. Nejlepší a nejjistější varianta je nechat stékat příchuť/sirup po vnitřním okraji. 
Co se týká samotné bombičky, tak Vám vystačí na cca 80 l perlivé vody, ale samozřejmě záleží, jak moc perlíte. Jedno je ale jisté - výrobník od SodaStream Vám ušetří nejen peníze, čas, ale i tahání těžkých láhví. Obzvlášť já oceňuji, že nemusím nikde tahat těžké láhve přes celou vesnici z obchodu.Výměna bombičky je také jednoduchá, stačí si zajít do jednoho z 2000 autorizovaných výměnných míst, které jsou umístěny po celé republice. Pro ,,lenochy" je pak možnost objednání  a výměna bombičky přes rohlik.cz nebo kolonial.cz. Líbí se mi i lehká manipulace s výrobníkem, kde si zvládnou udělat domácí perlivou vodu i menší děti.

Já jsem s výrobníkem SPIRIT moc spokojená a je to pro mě jeden z nejlepších dárků, co jsem letos dostala. Pokud i Vás tento výrobník zaujal, tak mrkněte určitě na webové stránky SodaStream, kde naleznete i jiné výrobníky v různých barevných provedení.




A dneska trošku tématicky, když je ten Silvestr. Spousta lidí si dává novoroční předsevzetí. Já si nikdy žádné nedala, jsem zastánce toho, že když člověk něco chce, měl by začít kdykoliv během roku. ALE letos si chci jedno dát! Vzhledem k tomu, že za den vypiji málo tekutin a když už nějaké do sebe dostanu, tak jsou to  většinou sladké limonády, tak si letos dávám předsevzetí, že musím více pít a to převážně vodu, takže výrobník SPIRIT bude můj pomocník číslo 1 s tímto mým novoročním předsevzetím :-).


Zároveň bych Vám chtěla popřát vše nejlepší do Nového roku, hlavně hodně zdravíčka, lásky i trošku štěstíčka. Užijte si dnešní den, udělejte za starým rokem tlustou čáru a ať ten Nový rok je pro Vás o něco lepší než ten předchozí :-).

Zdroj: http://blocktribune.com/blockchain-cryptocurrency-2018-predictions/





2 komentáře

  1. Krásný a šťastný nový rok :)
    SodaStream máme doma taky, ale moc ho nevyužíváme. Mám raději obyčejnou vodu, ale jako oživení nápoje je to fajn.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelčo, komentáře jsem si nevšimla, ale dodatečně taky přeji vše nej nej do Nového roku :-) Já právě předtím byla jen slazené vody a od té doby, co mám SodaStream, tak nic jiného už nepiji :-) A v létě to teprve bude podle mě paráda!:-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři