Monogram Baby - šperk s příběhem

Krásný den,

také milujete šperky s příběhem? 😊 Já je naprosto zbožňuji! Je to krásná památka, která má pro mě  srdeční význam. A takové šperky jsou aspoň z mého pohledu ty nejlepší. Šperky od české firmy Monogram Baby si zamiluje prostě každý. Maminky, tatínkové, děti i třeba prarodiče 😊. 


Chci se s Vámi podělit, jaký nádherný šperk mi z Monogram Baby zhotovili❤. Při rozhodování jsem si byla jistá, že chci náramek, protože řetízek nosím výjimečně. Zvolila jsem světle růžovou dvojitou hedvábnou stuhu, která je velmi odolná proti poškození (nehrozí, že mi náramek Románek utrhne jako kdybych měla klasický řetízkový náramek). Tato hedvábná stuha je 100% přírodní, takže je vhodná i pro děti od narození, které mohou mít svůj monogram zároveň se svoji maminkou. S náramkem se můžu normálně koupat, umývat nádobí a dělat jakékoliv aktivity - třeba i sportovat 😊. Písmenko jsem chtěla z bílého zlata, protože nosím jenom bílé zlato, tak aby se to netlouklo. A proč jsem zvolila písmenko R snad ani nemusím zdlouhavě vysvětlovat. Mám doma nejen syna Románka, ale manžel je také Roman, takže mám takové dva v jednom 😃.


Musím říct, že mě překvapilo moc krásné balení. Po rozbalení balíčku jsem našla vevnitř elegantní dárkovou taštičku s nádherně zdobeným monogramem MB a luxusními černými saténovými stuhami. V taštičce se nacházela nádherně zabalená bílá krabička opět se stejným monogramem jako na dárkové taštičce - MB, ve které se nacházel můj krásný náramek. Kromě tohoto jsem našla v krabičce také obálku, ve které byl certifikát s informacemi o mém obdrženém produktu ( typ, váha, barva, ryzost atd.)


Šperky MB jsou vyráběny ze 14ti karátového zlata a Vy si můžete vybrat, zda chcete zlato bílé, žluté nebo růžové. Písmenko můžete nosit na klasickém náramku, řetízku či odolné šňůrce. Záleží jen na Vás, co se Vám nejvíce líbí a co Vám vyhovuje. Pokud máte i jakékoliv svoje přání, tak v MB se Vám budou snažit vyhovět a Vaše představy Vám splnit na 100%.

Já jsem z tohoto krásného šperku nadšená a z ruky ho už nesundám😃!

A co Vy, jste majitelkou nějakého šperku s příběhem nebo plánujete pořídit? 😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři