Snídaně je základ!

Krásné dopoledne,

rok 2017 je za námi! Pro někoho to byl krásný rok, pro někoho špatný. Pro mě a manžela to byl náročný rok a rok plný zlomů. V únoru 2017 nás potkalo to nejkrásnější, co mohlo a narodilo se nám naše největší štěstí - Románek. Zároveň jsme stavěli a dokončovali bydlení, manžel měl spoustu zařizování, takže to bylo docela náročné a únavné období, hlavně tedy pro něj. Pak následovala kolaudace a s ní spojené stěhování, takže jsme měli taky trošku nervíky na pochodu, aby vše dopadlo dobře. Nakonec se vše zvládlo a teď nás čekají už jen ty hezké starosti spojené se zařizováním a dokončováním detailů. Na to se už moc těšíme! A celkově se na rok 2018 moc těším!


Když jsem tak zmínila rok 2018, tak mě napadá, dávali jste si nějaké předsevzetí? Já si nikdy žádné nedávala, ale letos jsem si řekla, že si dám jedno - více pít a to převážně vodu, což se mi s naším novým SodaStreamem daří výborně a sladké vody mi ani nechybí! Jenže z jednoho předsevzetí se staly ještě další - jíst trošku zdravěji a pravidelně, více se hýbat a pravidelně a zdravě snídat, protože snídaně je základ! Dříve jsem nesnídala vůbec, pak jsem začala snídat nepravidelně, následovala sice pravidelná snídaně, ale normální (co lednice dala) a teď bych chtěla snídat pravidelně a zdravěji než doposud. Románkovi začínám pomaličku zavádět taky snídaně, takže se moc těším na naše společná snídaňová rána. 

První zdravou snídani, kterou jsme si s Románkem udělali a započali tak náš rituál ( a to již před koncem roku!) byla ovesná kaše. Sobě jsem udělala s mlékem, ozdobila jablíčkem a ochutila skořicí. 

Románkovi jsem ovesnou kaši udělala s vodou a pak mu do ní přimíchala trochu bílého jogurtu a nahoru na ozdobení a ochucení přidala sladký a vyzrálý banán a na ozdobení trošku jogurtu. A musím říct, že obě kaše byly výborné! 


A určitě znáte to pořekadlo, že se jí hlavně očima 😊. Proto aby se nám s Románkem krásně snídalo, zvolila jsem pro náš pravidelný ranní rituál kokosové misky, které nejen, že krásně vypadají a jsou originální pro svoji velikost, barvu, strukturu, ale také jsou ručně vyrobené ze skutečného kokosu a nejsou na nich použité žádné umělé látky.

 A to nejdůležitější - ,,kokosky" mají rády pravidelnou stravu a společnost, takže pro nás ideální parťáci😋. Určitě mám v plánu pořídit ještě i misku pro manžela, protože mi tu moji pořád krade😤. Pokud Vás tyto krásné ,,kokosky" zaujaly, objednat je můžete TADY :-).


A co Vy? Dáváte si předsevzetí? A jak to máte se snídaní? Napište mi sem do komentářů nebo na IG účet k fotce.


1 komentář

  1. Pro mě je snídaně zkrátka základ dne. Jsem ten člověk, co by bez snídaně, nebo aspoň něčeho malého nevyšel z domu. Jednu dobu jsem také milovala ovesné kaše. Měla jsem ráda, že se daly skombinovat všelijak. Takže jsem je mohla střídat. Pak jsem ale otěhotněla a kaše šla stranou. Teď tedy preferuji slané snídaně. Ať už čerstvé pečivo se šunkou a zeleninou nebo vajíčka. A se zmíněným pitným režimem bojuji tedy do teď.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři