Testování řasenek z Elnino.cz

Krásný den,

kdyby jste si měly vybrat jedinou věc z make upu bez které byste se neobešly? Co by to bylo? U mě jednoznačně řasenka! Je to právě řasenka, která krásně zvýrazní oči a tím pádem rozzáří i celý obličej. A když se mi naskytla příležitost od Elnino.cz otestovat nějaké jejich řasenky a vzájemně je mezi sebou porovnat, nadšeně jsem kývla! Řasenky jsou totiž jedno věčné téma, mám spousty kamarádek, které řasenky pořád střídají nebo se mě ptají, jakou bych jim doporučila. Ono na jednu stranu je to těžké, protože každá máme jiné řasy (rovné, krátké aj.) a právě proto každé řasy na řasenku jinak reagují. Hodně kamarádek se mě ptá, co používám za řasenku, že mám tak krásně dlouhé řasy. Jenomže moje řasy jsou už nenalíčené dlouhé, jenom špičky mám světlejší, takže to nemusí být na první pohled tak vidět, že jsou tak dlouhé. A když použiji řasenku, stačí mi dva tahy a moje řasy se hezky zvýrazní a jsou dlouhé. Takže u mě je fajn to, že mám ,,dobrý základ" už před nalíčením. Ale majitelky krátkých řas nesmutněte, protože každá máme něco, co by si jiná z nás ostatních taky přála :-).

Všechny řasenky jsem testovala asi měsíc, nanášela je brzy ráno a odličovala večer. Během dne jsem se chodila na oči dívat a psala si poznámky. U každé řasenky vždy doporučuji zprvu otřít pořádně o hrdlo, než se ,,rozpoužívá", protože kartáček většinou nabírá velké množství barvy.
Nicméně jsem testovala a zkoušela 4 řasenky, které mi zaslali z Elnino.cz, takže pojďme se na ně blíže mrknout :-).


Collistar Infinito


CO UMÍ: Tato řasenka mě zaujala už na první moment díky svému zlatému obalu. Nanáší se pomocí plastového kartáčku. Chce to trošku cviku se naučit s řasenkou pracovat a v klidu si dát zpočátku záležet s nanášením, aby Vám řasy neslepila. Jestliže ale budete trpělivé a naučíte se s ní pracovat, stokrát Vám to vrátí v podobě krásných řas až do nebes! A to jako fakt! Řasy krásně prodlouží a dokáže je i zahustit. A to už ve dvou vrstvách! Vytváří tak krásný efekt ,,umělých řas". Barvu jsem nanášela z té strany kartáčku, kde byly kratší štětinky a na konec jsem teprve rozčesala stranou, kde jsou štětinky nejdelší. Díky krátkým štětinkám se krásně zvýrazní i ta nejkratší a nejméně viditelná řasa. Neobtiskuje se a nedrolí se. 



VÝDRŽ: Tato řasenka nejen, že udělá nádherné řasy, ale vydrží opravdu celý den! 
ODLÍČENÍ: Co se týká odlíčení, měla jsem trošku strach. Přece jenom tím, že mi vydržela celý den mě logicky napadlo, že s odlíčením bude problém. Ovšem pro moji ,,micelárku" to byla hračka a během pár sekund si s řasenkou poradila😊.

SHRNUTÍ:

+ krásné řasy
+ zahustí a prodlouží
+ stačí dvě vrstvy
+ vydrží celý den
+ krásná černá barva
+ nežmolkuje a neobtiskává se
+ micelární vodou je odlíčená během pár sekund



- chce se to naučit pracovat s kartáčkem, ale výsledný efekt za to stojí





Řasenka Collistar  mi sedla ze všech testovaných nejvíce a určitě se stane moji věrnou společnicí. Jsem z ní opravdu nadšená! Protože jsem vyzkoušela nespočet řasenek a tato je opravdu TOP! 

Celkový počet bodů: 10/10


Frais Monde Black Intense Volume

CO UMÍ: Řasenka Frais Monde Black Intense Volume slibuje objem a ten také řasám dodá v plné parádě! Ovšem tolik neprodlouží, protože je opravdu spíše objemová. Neříkám, že neprodlouží vůbec, ale Collistar je na tom s prodloužením o poznání lépe. Řasy ovšem neslepuje, nežmolkuje a natož, že je objemová, tak je vůbec nezatěžuje. Během dne se neobtiskává. S kartáčkem se mi skvěle a rychle pracovalo už při prvním použití oproti Collistar, se kterou jsem se musela naučit pracovat a dávat si zprvu více záležet při jejím nanášení. Kartáček krásně oddělí a rozčeše všechny řasy. Jak můžete vidět na fotce, kartáček je opravdu hustý a štětinek je na něm požehnaně, takže nalíčí poctivě každou řasu. 



VÝDRŽ:  Večer už řasy nebyly nalíčené stejně jako ráno a pod očima se řasenka k večeru začala trošku drolit. To bylo ale až okolo 18 hodiny s tím, že jsem ji nanášela brzy ráno, takže žádná tragédie😊. Do práce, do školy nebo na procházku do města je naprosto perfektní. Na večer/ples nebo jinou společenskou akci bych volila spíše Collistar.
ODLÍČENÍ: Naprosto bez problémů a během chvilky za použití micelární vody. 

SHRNUTÍ: 

krásně dodá objem
+ s kartáčkem se velmi dobře pracuje
+ kartáček řasy dobře rozčeše a oddělí
+ nezatěžuje řasy
+ neslepuje řasy a neobtiskává se

- po celém dni - na večer, již nejsou řasy tak výrazně nalíčené jako ráno


Řasenka Frais Monde Black Intense Volume umí nádherně zahustit řasy, skvěle se pracuje s jejím kartáčkem. Ideální do práce, školy nebo na kafíčko s kamarádkou.


Celkový počet bodů: 9/10


Bourjois Volume Glamour Waterproof



CO UMÍ: Řasenka od Bourjois mírně prodlouží - především hlavně pěkně zahustí a nadzvedne řasy. Má krásnou sytou černou barvu. Neobtiskává se a pokud pořádně otřete kartáček, neslepuje Vám ani řasy. Opatrně tedy při prvních pár použití, protože má tendenci vytahovat hodně barvy a může pak řasy slepovat. Takže prvních pár aplikací nezapomínat pořádně otírat kartáček. Kartáček je posetý štětinkami, které jsou nasměrovány do 15ti různých směrů. S kartáčkem se dobře a rychle pracuje. Fotka níže je z první aplikace, kde můžete vidět, že mi trošku slepila řasy. Příště už jsem byla chytřejší a dala si více záležet s otřením kartáčku + s opotřebováním se nanášející barva ustálila. Natož, že je řasenka voděodolná, tak musím říct, že řasy vůbec nezatěžuje. Zkoušela jsem si několikrát opláchnut obličej vodou a řasenka opravdu držela.


VÝDRŽ: Řasenka mi vydržela až do večera bez problémů
ODLÍČENÍ: Micelární vodou naprosto v pohodě. Pár tahů vatovým tampónem a byla fuč.

SHRNUTÍ:

+ krásná intenzivní černá barva
+ řasy krásně zahustí a  nadzvedne
+ neobtiskává se
+ s kartáčkem se dobře a rychle pracuje
+ skvělá výdrž
+ voděodolná

- při prvních pár aplikacích je nutno více otírat kartáček, jinak slepuje řasy


Řasenka Bourjois Volume Glamour Waterproof pěkně zvýrazní a zvedne řasy. Vydrží celý den a zvládla i zátěžový test s vodou. Ideální třeba na svatbu, kde uroníte nějakou tu slzu, na společenskou akci, do bazénu nebo sauny. 

Celkový počet bodů: 7/10

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume

CO UMÍ: 2000 Calorie Dramatic Volume od Max Factor je řasenka, která řasy jemně prodlouží i zahustí. V porovnání s ostatními testovanými řasenkami je na očích taková jemná, přirozená - tzn. nedělá efekt mrkající panenky, ale řasy pouze hezky zvýrazní a podtrhne je. Nedrolí se, řasy neslepuje a neobtiskuje se. S kartáčkem se štětinkami se skvěle pracuje a dobře se nanáší. Přijde mi, že ale rychle vysychá v porovnání s ostatními testovanými řasenkami. 


VÝDRŽ: vydržela mi až do večera.
ODLÍČENÍ: Na dva tahy micelární vodou a byla pryč :-).

SHRNUTÍ:

+ jemně prodlouží a krásně zahustí řasy
+ na očích je jemná a přirozená 
+ nedrolí se, neslepuje a neobtiskuje se
+ s kartáčkem se skvěle pracuje, dobře se nanáší
+ dobrá výdrž

- poměrně rychle vysychá


Tato řasenka je podle mě ideální pro ženy, které mají rády přirozenější look. Řasenka nejen prodlouží, ale hlavně zahustí řasy a vydrží až do večera.  Ideální na denní nošení, na večer bych ji nezvolila.

Hodnocení: 7/10


Řasenka, která mi nejvíc sedla je Collistar, která nádherně prodlouží řasy a vydrží celý den. Pokud se naučíte pracovat s jejím kartáčkem, stokrát Vám to vrátí a za ty nádherný řasy to podle mě stojí. Hned v patách je jí Frais Monde Black Intense Volume, která sice neprodlouží natolik jako Collistar, ale ten objem je prostě božský! Odpustím jí i to, že večer začne mírně drolit, protože jsem s ní  naprosto spokojená. O poslední místo z testovaných řasenek se perou Bourjois Volume Glamour Waterproof a Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume. Řasenku od Bourjois bych volila, pokud máte rádi výraznější řasy a hledáte řasenku, která je voděodolná a na kterou se můžete spolehnout v každé situaci. 2000 Calorie Dramatic Volume od Max Factor bych zase upřednostnila, pokud máte radši přirozeněji nalíčené řasy a hledáte kartáček, se kterým se bude dobře a rychle pracovat.

Každá ale od řasenky očekáváme něco jiného, právě proto věřím, že Vám tento přehled pomůže vybrat tu Vaši, kterou si zamilujete a stane se Vaši věrnou společnicí😊.

1 komentář

  1. Řasenku 2000 Calorie od Max Factor mám moc ráda. Používají jí všechny ženy v naší rodině :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři