,,Krásná každý den" s pleťovou hydratační maskou Zelený čaj

Krásný den,

dneska tady pro Vás mám opět recenzi! A je to recenze na pleťovou hydratační masku Zelený čaj od značky 100% PURE, kterou můžete koupit TADY😊.

Takový typ masky jsem měla poprvé, takže jsem byla moc zvědavá, jaký to bude a co to udělá s mojí pletí. Musím říct, že jsem byla příjemně překvapená! 😊


Maska je hydratační, zklidňující a obsahuje koncentrát z BIO zeleného čaje😊. Právě koncentrát z tohoto zeleného čaje má velmi silné a protizánětlivé účinky. Kyselina hyaluronová má zase za úkol hydratovat pokožku.

Maska je tvořena hydrogelem, jehož vrstva se ztenčuje s dobou použití. Takže čím déle ji na obličeji necháte, tím lépe, protože bude mít možnost lépe proniknout do hlubších vrstev pokožky a vstřebávat se do ní❤. 


Maska je na dotek jako želé a má fosforově zelenou barvu, kterou opravdu nepřehlédnete😊. Jsem si na 99% jistá, že to musí být ta samá, co měl Jim Carrey ve filmu Maska😃. Oceňuji jednoduchost použití, prostě jenom nasadíte a můžete relaxovat na plno, žádné zdlouhavé piplání masky na obličej😊. Ale musíte s ní ležet, což Vás aspoň donutí pořádně si odpočinout😊.
Musím říct, že maska byla na pleti hrozně příjemná, takový pocit jsem z masky ještě neměla a náramně jsem si to užívala😊.  Jediné, co bych vytkla, tak by mohla mít větší průřezy na oči 😃. Ale to je maličkost, není to nic, co by snižovalo účinek masky nebo znepříjemňovalo její použití😊. Maska příjemně chladila na pleti a hydratovala. Takový relax bych si s nechávala líbit častěji😊.

Po sundání byla moje pleť krásně hydratovaná, vyživená, rozzářená a odpočatá❤. Měla jsem na pleti pocit svěžesti😊. Jsem z této masky opravdu nadšená!😊

V nabídce jsou ještě další varianty masky - regenerační maska Kofein nebo stimulační maska Ženšen.

Za sebe můžu tuto masku doporučit, byla jsem s ní moc spokojená a určitě bych chtěla v budoucnu zkusit i ty zbylé dvě😊. 

A co Vy? Máte zkušenost s těmito typy masek nebo dokonce s touto konkrétní?😊

1 komentář

  1. Vůbec jsem netušila, že se nějaké pleťové masky dají vyrábět z čajů, takže to je pro mne docela dost velká novinka. Jinak já jsem veliký milovník čajů , tak právě proto mne to překvapuje :) Asi to budu muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři