Limitovaná edice Viola od Manufaktury

Krásný den,

dnes bych Vám chtěla zrecenzovat Limitovanou edici fialky od Manufaktury❤, která vznikla k příležitosti stého založení republiky. Celá kolekce je inspirovaná První republikou a naleznete v ní výtažky z fialek. Právě fialky jsou známé pro své hydratační, omlazující a zjemňující účinky. Limitovaná edice fialky se skládá ze šesti produktů😊. Design celé kolekce je zdoben fialkami a laděn do fialové barvy, vše promyšleno do posledního detailu❤.








Jedním slovem mňam, mňam! Sirup se skládá z 80% přírodní šťávy z červených hroznů a nevoní jinak než po fialkách!❤ Chuť fialkového sirupu mi připomíná moje dětství❤. Je opravdu výborný - já si oblíbila kombinaci domácí perlivé limonády ze SodaStreamu, do toho trošku fialkového sirupu a pár kapek šťávy z citrónu. No úplná mňamka💛! Navíc u sirupu naleznete i pár tipů, jaké nápoje si můžete z fialkového sirupu vytvořit❤.



Tuto pleťovou mlhu používám pravidelně ráno a večer po odlíčení pleti. Nepravidelně pak kdykoliv během dne, kdy jsem třeba unavená a potřebuji trošku ,,probrat"😊.Miluji ten pocit, protože pleť je pak příjemně osvěžená, hydratovaná a hlavně se po jejím nanesení cítím jako znovuzrozená. Taková moje vzpruha😊. Mlha s výtažky z fialek pleť nádherně zhydratuje, osvěží, ale také rozjasní❤.
Pleťová mlha obsahuje extrakt z fialek, rebarbory, pečující mandlový olej, zklidňující panthenol, alantoin a kyselinu mléčnou. Takže samé dobré věci, které pleti můžete dopřát😊.



Tohle božské mýdlo je sice určeno převážně na umývání rukou. Já jsem ho ale začala používat normálně na celé tělo a musím říct, že je opravdu božské. Natolik božské, že mi nějak podezřele mizí (lásko??😁). Pokožku vůbec nevysušuje, je sametově hebká a provoní opravdu celou koupelnu❤. A pokud ho nevyužijete ani na ruce nebo na tělo, tak si myslím, že skvěle poslouží do skříně na provonění prádla💛. 



Taky milujete produkty 2v1?💚Pak tento produkt si naprosto zamilujete, protože slouží nejen jako sprchový gel, ale i jako šampón. A ta boží vůně, to je prostě nepopsatelný, to musíte zažít❤. Vlasy jsou po použití velmi jemné, hebké a přirozeně lesklé😊. Intenzivně pění, což mám já osobně ráda😊. Pokožku vůbec nevysušuje a příjemně ji provoní. Kromě výtažku z fialky obsahuje také pečující mandlový olej, zklidňující panthenol nebo zvláčňující obilné výtažky. Dokonalost sama o sobě ❤. A ta provoněná koupelna!



Já nevím jak Vy, ale já si nedovedu život bez krému na ruce představit😊. Krém na ruce je regenerační a vhodný pro všechny ruce. 
Rychle se vstřebává, ruce jsou po něm sametově hebké a hydratované a zase ta vůně! Do vůně fialek jsem se prostě zamilovala❤. Kromě fialky a mandlového oleje obsahuje také bambucké máslo, ovesný výtažek, panthenol nebo alantoin.



Vysoce pečující balzám na rty


Miluji balzámy na rty! A tento nejen, že krásně voní, ale na rtech je velmi příjemný, hydratuje je a jsou táááák heboučké❤. Kromě výtažku z fialky obsahuje také arganový a avokádový olej, bambucké máslo nebo vitamín E. Tento balzám nosím teď neustále při sobě a nedám bez něj ani ránu😊.


Tak co říkáte na tuto limitku ? Já musím říct, že jsem z ní opravdu nadšená!❤ Ale abych pravdu řekla, nikdy mě žádná limitka od Manufaktury nezklamala❤. A co Vy, máte rádi limitky od Manufaktury? Zaujala Vás limitka fialka?😊

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři