Péče o tu nejcitlivější pokožku s La Roche-Posay

Krásný den❤,

když jsem dostala možnost s Románkem otestovat výrobky od La Roche - Posay, nadšeně jsem kývla. Výrobky jsem obdržela již před nějakým časem, ale recenze je až teď, protože jsem chtěla mít prostor pro poctivé testování. Výrobky La Roche-Posay naprosto miluji a mám s nimi jen dobré zkušenosti. Navíc jsou vhodné pro citlivou pokožku a tu, která má sklon k atopickému ekzému😊.

Řada Lipikar je zaměřena na tu nejcitlivější dětskou pokožku již od narození. U níže recenzovaných výrobků byla klinicky prokázána vysoká tolerance a bezpečnost při užívání těchto dvou výrobků na té nejcitlivější dětské pokožce. Řada je určena pro tu nejcitlivější pokožku, pro pokožku suchou nebo se sklonem k atopickému ekzému. 






Já jsem jako malá trpěla hodně na Atopický ekzém a doteď trpím na suchou, občas i svědivou pokožku. Takže se bojím, aby se AE neprojevil i u Románka, i když musím zaťukat (ťuk, ťuk), že zatím v pořádku😊.



Je jemný čistící gel, který je vhodný na citlivou pokožku, pokožku se sklonem k atopickému ekzému nebo na suchou pokožku. Je skvělý v kombinaci s Lipikar Baume AP+. Je to taková dvojice, která nejlépe funguje, když je spolu a dobře se doplňuje😊.


Oceňuji balení s pumpičkou, které mám ze všech aplikací nejradši😊.  Tento jemný čistící gel používám jak já, tak Románek. Musím říct, že velmi příjemně a nenásilně voní, pokožka je hydratovaná a po koupeli není vůbec vysušená, což jsem poznala hlavně na sobě, protože mi některé sprchové gely dělají, že mám po vykoupání suchou pokožku, která mě navíc svědí. A tady nic😊. Neštípe v očích, což je taky důležitý faktor při použití na malé dítě. Tento jemný čistící gel lze použít i na umývání vlásků novorozenců a na odstraňování šupinek na hlavičce - škoda, že jsem ho neměla, když se Románek narodil😡. 


Lipikar Baume AP+


Relipidační balzám, který pomáhá obnovovat kožní bariéru, je určen proti podrážděné a svědící pokožce nebo té, která je citlivá nebo suchá. Je vhodný nejen pro dospělé, ale hlavně pro děti již od narození😊. 

Opět vyzdvihuji balení produktu s pumpičkou, to je pro mě praktický, obzvlášť, když Románek leze sem a tam a neposedí😊. 
Balzám je trošku hutnější, což mi vůbec nevadí. Jeho textura je nemastná, dobře se roztírá, rychle se vstřebává a na pokožce nelepí. Je bez obsahu parfému😊.  Má ale svoji specifickou vůni. Kůže je po namazání na dotek hebká a hydratovaná. Románek měl před časem sušší pokožku, převážně na nožičkách a tento balzám ho této sušší pokožky zbavil jak nic😊. Po koupání pokožku vždy krásně zklidní.


Já také trpím na sušší pokožku, která mě často svědí, takže se krémem občas mažu také a musím potvrdit to, co mi Románek neřekne, že pokožka je opravdu zklidněná a nesvědí mě😊 . 

Takže uplatnění si balzám našel u skoro celé rodiny😊.

Určitě bych tuto řadu doporučila nejen malým dětem, ale i dospělým, kteří trpí na AE, suchou, svědivou pokožku nebo je jejich pokožka velmi citlivá a jen tak něco nesnese. Určitě koupí těchto produktů nešlápnete vedle😊. Zkuste se třeba poptat i v lékárnách, zda nemají vzorečky, aby jste si mohli vyzkoušet produkty před jejich zakoupením😊. 

Mějte pěkný zbytek dne😊.











Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři