Rtěnka v tužce zn. Benecos

Krásný den,

od Miluji BIO jsem měla možnost vyzkoušet rtěnku v tužce značky Benecos. Německá značka Benecos je přírodní kosmetika, která není testovaná na zvířatech. Jejich produkty neobsahují žádné silikony, parabeny, ropné složky aj.


Rtěnka v tužce Pretty daisy mě zaujala na první pohled díky svému krásnému červeno-růžovému odstínu. Není výrazná, ale taková decentní a jemná. Já rtěnky v tužce miluji, protože je to pro mě spojení rtěnky a balzámu na rty. Výdrž není sice taková jako u klasické rtěnky, ale je větší než u balzámu na rty😊. Ale hlavně ta konzistence na rtech je skvělá❤.


Rtěnka při pohledu na sluníčku má odlesky do třpytivé zlaté barvy. A vypadá opravdu božsky, hlavně teda na sluníčku krásně vynikne její barvička. Na rtech jinak působí šmrncovně, dodá jím takovou tu šťávu, svěží vzhled 💚.Její konzistence je na rtech příjemná, krémová. Opravdu mi konzistencí připomíná balzám na rty, protože rty jsou po její aplikaci zvláčněné, hebké a nejsou vysušené. 

Obsahuje organickou jojobu, organický slunečnicový olej a organický včelí vosk - všechny tyto aktivní složky rty hloubkově vyživují. Takže rtíky jsou jako v bavlnce 😊.

Pokud, ale máte rády jiné odstíny, mrkněte se na ostatní nabídku.

A co Vy? Máte radši klasické rtěnky, balzámy, rtěnky v tužce nebo lesky?😊








1 komentář

  1. Tuhle rtěnku vidím prvně. Ale musím uznat, že raději mám rtěnky v klasickém balení :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři