Krásná každý den s peelingem na rty

Krásný den,

dneska pro Vás mám recenzi na luxusní peeling na rty značky Biofficina Toscana. Bez peelingu na rty si nedovedu svoji kosmetickou výbavu představit. Požívala jsem předtím jiný než jsem zkusila tento😊. A jiný už nechci😊.



Peeling je  sice v malé kulaté plastové krabičce, ale nemusíte se bát, že by rychle ubýval, protože stačí nanést jen trošku.

Krabička peelingu je sice obyčejná, ale to nic nemění na ten poklad uvnitř! Peeling na rty nádherně voní, že by jste ho nejradši snědli! A to fakt😀. Má hnědou barvu a částečky uvnitř jsou velmi velmi jemné. Obsahuje nerafinovaný třtinový cukr, bambucké a kakaové máslo, med, vitamín E a spousty dalších přírodních ingrediencí.



Já si peeling na rty dělám v průměru asi 2x týdně a to vždy, když si umývám vlasy, protože to jsou momenty mých pečujících rituálů. Musím ještě jednou vyzdvihnout tu vůni, protože ta je fakt božská😊.

Po peelingu jsou moje rty zbavené suchých šupinek, krásně hebké, jemné, růžově šťavnaté a hlavně nejsou vysušené, ale krásně hydratované díky obsahu slunečnicového a olivového oleje. Takže žádné pnutí nebo vysušené rty po aplikaci se nekonají - není nutno tedy nanášet nějaký balzám na ošetření po peelingu😊.


Navíc občas peeling použiji i jako rychlou variantu (když nemám čas) na jiná místa na obličeji, kde vidím, že se mi objevila suchá místa, třeba okolo nosu😊.

Za mě naprostá spokojenost a skvělá vychytávka, kterou by měla mít doma v šuplíku každá žena, která se o sebe aspoň trošku stará😊.

A co Vy, máte zkušenost s peelingem na rty?😊

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři