Prací prostředky s Jelenem

Krásný den,

dnes pro Vás mám článek, který uvítají všechny hospodyňky😊. Prací prostředky s Jelenem nemusím nějak zdlouhavě představovat, protože je používaly už i naše babičky a třeba moje stále používá!😊 Díky ní byl první výrobek, který jsem od této firmy zkusila právě jelení jádrové mýdlo, které je prostě božské! Ale k tomu se dostanu níže😊. Všechny prostředky jsou ekologické, hypoalergenní a za ,,hubičku"😊.


Jádrové mýdlo Jelen


Začnu touto klasikou, kterou používám X let a na kterou mě přivedla moje babička, která tohle mýdlo používá snad odjakživa😊. Musím sama potvrdit, že je to hotový zázrak! Vyprala jsem s ním snad vždycky všechno, veškeré fleky - jahody, borůvky, Románkovy příkrmy, krev a spousty dalšího. Jednoduše stačí danou část oděvu namočit do vody, potřít jelenem, ručně promnout a fleky jsou pryč!😊 Osobní zkušenost mám i s tím, že dané místo potřu a hodím do pračky a funguje to tak taky skvěle😊. Podle mě je tohle jádrové mýdlo klasika, které by nemělo chybět v žádné domácnosti😊.


Mýdlový prací prášek Jelen


Skvělý prostředek do automatické pračky😊. Díky svým vlastnostem je vhodný i pro děti do 3 let, takže v něm peru občas i Románkovi a v naprostém pořádku, protože je nejen ekologický, ale také vhodný pro alergiky. Jestli ale čekáte nějakou vůni, tak nečekejte😊. Jelen má takovou svoji specifickou, ale opravdu jemňounkou vůni. To ale neubírá na jeho kvalitě😊.


Univerzální prací gel Jelen


Jedná se o tekutou forma výše zmíněného prášku Jelen😊. Používám nejen do automatické pračky, ale na ruční praní, stejně jako jádrové mýdlo s Jelenem😊. Je vhodný na bílé i barevné prádlo😊.


Jelen na nádobí Kapradí s balzámem na ruce


Přísahám, že jsem nikdy neměla příjemnější a voňavější vůni prostředku na nádobí😊. To je tak krásná a neobvyklá vůně, že jsem z ní fakt nadšená😊. Obsahuje extrakt z brusinek😊. Pění méně než jar na nádobí, ale nádobí umyje stejně tak kvalitně😊. Ruce po použití tohoto prostředku nemám vysušené a nic. Za mě určitě doporučuji😊.



Já mám v plánu určitě ještě zkusit Jelena na fleky a Jelen kondicionér💓.

A co Vy, máte zkušenost s Jelenem?💓

1 komentář

Pravidelní čtenáři