Prémiová edice od Effiki


Krásný den,

ti, kdo mě více sledují, moc dobře ví, jak moc mám ráda značku Effiki😍. Mám od nich už spoustu věcí, vše je z velmi kvalitních materiálů a opravdu nádherné a decentní😊. Proto jsem se těšila až uvidím prémiovou edici od Effiki, ze které jsem velmi mile překvapená😊. Ráda bych Vám tu dala pár tipů, které mě z prémiové edice zaujaly a můžete se třeba inspirovat💓.

Nově je v prémiové edici Effik Bunny, který má tečky ze spodní strany oušek  a navíc pro holčičky i nová barvička matně růžová, no úplně dokonalost💓. Mě nejvíce zaujal šedý Effik s tečkami pro chlapečky a pro holčičky matně růžový s tečkami💓.

Zdroj:www.effiki.cz


Zdroj:www.effiki.cz


V prémiové edici nesmí chybět i polštáře, které jsou ve třech variantách a to bílý se šedými tečkami, matně růžový s bílými tečkami a šedý s bílými tečkami💓. Polštáře jsou oboustranné, měkkoučké a hypoalergenní😊. Mně se nejvíce líbí neutrální klasika - bílý se šedými tečkami💓.

Zdroj: www.effiki.cz

prémiových setů do postýlky mě nejvíce zaujal bílý set a matně růžový💓. Set ale najdete ještě i v šedé variantě😊. Všechny sety jsou s hypoalergenní výplní a ze 100 % kvalitní bavlny. Já už od Effiki povlečení mám a jsem nadmíru spokojená a Románek podle mě taky😊.

Zdroj:www.effiki.cz


Zdroj:www.effiki.cz


Jak jsem zmiňovala výše, tak povlečení od Effiki doma mám a jsem s ním velmi spokojená😊. Ovšem z prémiové edice povlečení bych si vybrala další a to v bílé barvě. Opravdu nádherný a decentní design, navíc  povlečení je ze 100 % bavlny, takže velmi příjemné😊. Maminky holčiček si ale mohou vybrat ještě z matně růžové nebo šedé barvičky.
Zdroj:www.effiki.cz
A ty prostěradla! To je nádhera! Líbí se mi, že Effiki má vše jednoduché, decentní a elegantní, přesně můj vkus💓. Nejvíce se mi líbí prostěradlo v bílé variantě s tečkami, ale najdete opět v matně růžové s tečkami nebo v šedé s tečkami😊. Prostěradlo je z příjemného materiálu  - ze 100 % bavlny.

Zdroj:www.effiki.cz

Maminky novorozeňátek určitě ocení překrásné oboustranné zavinovačky v barvách šedé, bílé a matně růžové😊. Z jedné strany zavinovačky se nachází jemný vzor a z druhé tečky😊. Mně se nejvíce líbí zavinovačka v bílé barvě. Je vyrobena z bavlněného saténu, takže to určitě bude velmi příjemný materiál💓.

Zdroj:www.effiki.cz

Nejen nádherné designem, ale také účelově mě zaujaly bambusové swaddle přikrývky😊. Tyto swaddle přikrývky jsou vhodné již pro novorozence, protože bambus je velmi odolný a bez obsahu alergenů😊. V zimě tato přikrývka brání proti přehřátí a v létě zase příjemně chladí. Mně se nejvíce líbí sada v barvě šedé a bílé😊.

Zdroj: www.effiki.cz

V prémiové edici dále také naleznete nádherné deky z organické bavlny,mantinely do postýlky a přebalovací podložky😊.

Tak co Vás nejvíce z prémiové edice Effiki zaujalo?💓

1 komentář

Pravidelní čtenáři