S Románkem v kuchyni aneb tip na dřevěný kout pro děti

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla dát tip na dřevěnou kuchyňku, kterou mám ze stránky Dřevěné domečky. Chvíli jsem přemýšlela, zda zvolit pro Románka kuchyňku nebo pracovní ponk😊. Vyhrála kuchyňka, protože Románek je v ní jako doma, pořád chodí do kuchyně, vše vytahuje a hraje si s tím😊.


Vybrala jsem kuchyňku v neutrální stříbrné barvě. Kuchyňka je opravdu nádherná, přesně jako na obrázku na stránkách. Jenom se při dodání musí složit, ale aspoň se manžel na chviličku zabavil😂.

Kuchyňka je vysoká 50 cm a je vyrobena ze dřeva. Jsem moc ráda, že je ze dřeva a ne z plastu, přeci jen se to odrazí i na samotné kvalitě kuchyňky.


Kuchyňský kout má sklokeramickou desku na vaření, digestoř, stříbrný dřez, sporák, půlkruhovou skříňku a z druhé strany kuchyňského koutu poličku.  Součástí je i příslušenství, které zahrnuje chňapku, stěrku, pánev a sůl s pepřenkou😊. Já jsem si ale navíc ještě přibrala barevnou, puntíkatou sadu plechového nádobí do kuchyňky, která se skládá z 11ti dílů a je opravdu krásná😊.

Musím říct, že kuchyňka je opravdu do detailu propracovaná a téměř identická s normální kuchyní. Románek se u ní cítí jako doma a kuchtění ho moc baví 😊.Jak by taky ne, s touto kuchyňkou to jde samo 😊. Fantazii se meze nekladou - Románek může vařit, péct, smažit, umývat nádobí prostě cokoliv, co ho napadne😊.


Kuchyňka je vhodná pro děti od 3 let, proto k ní pouštím Románka jen pod mým nebo manželovým dohledem. 

Určitě se na stránku dřevěné domečky mrkněte, protože u nich najdete spousty inspirace a tipů na dřevěné hračky pro děti, kde si každý přijde na své😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři