SodaStream Crystal White

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit nový výrobník od SodaStreamu, který se jmenuje Crystal White. Je to vůbec první výrobník, který není určen pro plastové láhve, ale pro skleněné. Já tedy nevím jak Vy, ale mně vždy víc chutná nápoj ze skla než z plastu, nevím čím to je😊. Navíc je to skvělá alternativa neestetickým a neekologickým plastům. 

Zdroj:www.sodastream.cz

Výrobník Crystal se vyrábí pouze v bílé barvě. Musím říct, že je to za mě  nejhezčí výrobník, jaký dosud SodaStream má😊. Jednoduchý, elegantní a v decentní bílé barvě oživený kovovou nádobou, do které se vkládá skleněná láhev😊.



V zakoupeném balení kromě samotného výrobníku naleznete také bombičku až na 80l domácí perlivé vody a jednu  průhlednou skleněnou láhev velikosti 0,7 l s praktickým černým uzávěrem😊.  Skleněná láhev svým povedeným vzhledem spíše připomíná křišťálovou karafu😊. Navíc ji lze umývat v myčce na nádobí a její životnost tedy není jak u plastových láhví. K samotnému výrobníku lze dokoupit i sada 4 sklenic, které ladí k designu skleněné karafy😊.



Zprovoznění výrobníku nebylo vůbec těžké, pomocí otevření zadního krytu jsem zašroubovala klasicky bombičku a byl připraven k prvnímu použití😊. 



Obsluha samotného výrobníku je velmi snadná - stačí vložit skleněnou láhev do kovové nádoby, která se nachází ve spodní části výrobníku. Poté se jednoduchým pohybem dolů uzavře celá kovová nádoba  (vevnitř se skleněnou láhví) a zajistí se otočením doleva. Pak už jen klasicky volíte sílu domácí perlivé vody😊. Já mám ráda maximalní perlivost💓.


Musím říct, že do tohoto nového výrobníku Crystal White jsem se zamilovala na první pohled a to nejen kvůli nádhernému designu, ale také díky možnosti vytvoření si domácí perlivé vody přímo do skla😊. 


A co Vy? Zaujal Vás taky tento výrobník?😊

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři